انتخاب مدل‌های جدید روتختی ترکیه‌ای

 انتخاب مدل‌های جدید روتختی ترکیه‌ای

خات نیوز-تخت خواب عنصر اصلی اتاق خواب شما به شمار می‌آید و پوشش آن چشم گیرترین بخش محیط؛ بنابراین انتخاب مدل روتختی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

این مدل روتختی‌ها به دلیل طرح هندسی اش، با بسیاری از سبک‌های طراحی هماهنگ بوده و به همین دلیل از محبوب‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید. البته باید در نظر داشته باشید این مدل روتختی‌ها با استایل مدرن به خوبی هماهنگ می‌شوند و اگر دنبال طراحی به سبک سنتی هستید کمی کارتان سخت خواهد شد. در طراحی سنتی باید بتوانید تعادل را به خوبی در اتاق ایجاد کنید تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود. رنگ بندی روتختی نیز یک طرح شاداب و در عین حال سنگین خلق کرده است. این ترکیب رنگ بیشتر باب سلیقه‌ی طراحان بوده و افراد عادی شجاعت طراحی بر این اساس رنگ را ندارند. اما اگر بتوانید این پالت رنگ را به خوبی در فضا پیاده کنید، فضایی پویا و در عین حال مدرن خواهید داشت.

2- مدل روتختی ترکیه‌ای گلدار

طرح گلدار معمولا از مدل‌های مورد علاقه بانوان ایرانی است. این طرح شاد و پر از حس زندگی است؛ بنابراین این مدل به خصوص برای زوج‌های جوان بسیار محبوب است. معمولا افرادی که روحیه لطیف دارند و دوستدار طبیعت هستند از طرفداران همیشگی این طرح‌ها هستند. نکته‌ای که رعایت آن برای شما بسیار اهمیت دارد، توجه به تعادل بصری در فضا است. این امر بدین معنی است که اگر همانند تصویر زیر از چنین طرح شلوغی استفاده می‌کنید، سعی کنید عناصر ساده و خنثی را در کنار آن به کار برید. زیرا شلوغی بیش از حد فضا سبب ایجاد نوعی اغتشاش بصری می‌شود. مخصوصا اگر فضای کوچکی دارید، این شلوغی چند برابر خواهد شد و شما را از هدفی که در نظر داشتید دور خواهد کرد.

3- مدل روتختی ترکیه‌ای ساده

این مدل طرح‌های ساده بیشتر مورد علاقه‌مندان سبک‌های مدرن است. زیرا سادگی این طرح‌ها فضا را تحت تاثیر قرار نداده و هم چنان آرامش فضا را حفظ خواهد کرد. از طرفی طرح‌های ساده همیشه روی مد خواهند بود و چشم را خسته نخواهند کرد. پس اگر به دنبال پس انداز و صرفه جویی در هزینه‌های خود هستید به سراغ این مدل طراحی‌ها بروید. به بافت روی آن به خوبی دقت کنید. این بافت راه راه سبب ایجاد طرحی شیک شده و آن را از یکنواختی در آورده است. استفاده از رنگ‌های پوست پیازی هم با وجود زیبایی بی نظیرش کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد، که این خود سبب خاص‌تر نشان دادن اتاق خواب شما خواهد شد.

4- مدل روتختی ترکیه ای، اسپرت دخترانه

این طرح یکی از مدل‌های پرطرفدار برای تازه عروس داماد است. رنگ صورتی زنانه‌ی آن حسی از طراوت و ظرافت به فضای اتاق خواب خواهد بخشید. از طرفی حاشیه‌های طراحی شده بر روی آن بسیار زیبا و شیک اند. سادگی این طرح‌ها سبب تاکید بر آرامش حاکم بر فضای اتاق خواب می‌شود. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، زیبایی این طرح در حالت ست دو چندان می‌شود؛ بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ست روتختی را تهیه کنید. در این صورت در زمان خود، جهت جستجو برای ملحفه یا روبالشی‌هایی که به این روتختی بیاید، صرفه جویی می‌کنید. هم چنین ممکن است استفاده از روتختی‌های غیر ست نتیجه‌ی مطلوبی در بر نداشته باشد.

5- مدل روتختی ترکیه‌ای طرح دار

شاید دلیل زیبایی چنین طراح‌هایی در نحوه‌ی انتخاب رنگ‌های آن است. ترکیب رنگی صورتی، سبز، آبی، بنفش یک نتیجه‌ی منحصر به فرد و فوق العاده دوست داشتنی خلق خواهد کرد. مدلی که سراسر حس طراوت و زندگی را به محیط بیرون منعکس می‌کند. به تصویر زیر به خوبی دقت کنید. نکته‌ی مهم ایجاد هماهنگی در کلیه‌ی فضاست. به تک تک جزییات نگاه کنید. طراح آن برای افزایش حس طراوت و سرزندگی فضا، از گیاهان سبز بهره برده است. از طرفی ساعت و آباژور به کار رفته در هماهنگی کامل با روتختی و کلیه فضا است.

6- مدل روتختی ترکیه‌ای مدرن

همان طور که خودتان هم حدس زدید، روبالشی‌ها و طرح مثلثی امتداد یافته تا دیوار در خاص بودن و نیز بیان بهتر طرح بسیار موثر بوده اند؛ بنابراین ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم از این ایده الهام گرفته و سعی در تقلید آن کنید. اما فراموش نکنید در نهایت باید به یک دکوراسیون هماهنگ برسید.

7- مدل روتختی ترکیه‌ای رنگارنگ

این چنین سبک‌هایی معمولا مورد پسند افراد عادی نیست، زیرا چیدمان فضا با توجه به چنین ترکیب رنگی نیازمند مهارت یک طراح داخلی است. اما ما بهتان پیشنهاد می‌دهیم شجاع بوده و با کمی دقت و سلیقه دست به دکوراسیون فضای خود، در کنار انتخاب چنین روتختی برای خود باشید. مطمئن باشید اگر به خوبی از پس چیدمان و تعادل فضایی برایید، نتیجه حاصله فوق العاده خواهد بود. در نهایت اگر هم چنان به طراحی خود شک دارید از یک طراح داخلی مشورت بگیرید.

8- مدل روتختی ترکیه‌ای بافت دار

نمونه‌ی آورده شده، یکی از زیباترین مدل‌های جدید روتختی ترکیه‌ای است. ترکیب آن با طلایی بیشتر شخصیت لوکس و اشرافی به آن داده است تا اسپرت. نقش برجسته‌ی آن نیز بر زیبایی آن تاثیر زیادی گذاشته و آن را تبدیل به یک انتخاب ایده آل کرده است؛ بنابراین اگر به دنبال یک نمونه‌ی لوکس هستید، این مدل را مد نظر داشته باشید.

9- مدل روتختی ترکیه‌ای برای تازه عروس‌ها

یکی از جدیدترین کار‌های روتختی‌های ترکیه‌ای را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. تور به کار رفته در آن زیبایی آن را دو چندان کرده و رنگ شِکری اش به آن جنبه‌ای لوکس داده است. اگر نگران کثیف شدن روتختی تان نیستید این یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

ستاره

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *