انتقال مدافع استقلال به ترابزون اسپور ترکیه‌

انتقال مدافع استقلال به ترابزون اسپور ترکیه‌

خات نیوز – روزنامه ترکیه‌ای خبر داد انتقال مدافع ۲۲ ساله استقلال به تیم ترابزون اسپور تمام شده است.

به گزارش خات نیوز ورزشی ، روزنامه دامگا» ترکیه نوشت که سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد برای آخرین بار در شهر ترابزون با مسئولان باشگاه ترابزون اسپور ملاقات و قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند، این در حالی است که این باشگاه به دنبال قطعی کردن انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع تیم ملی فوتبال ایران هم هست.

در ادامه این گزارش آمده است: حسینی که عضو استقلال، یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر ایران است، برای جدایی از باشگاه باید قید ۲۰۰ هزار یورو را بزند و بند موجود در قراردادش را برای انتقال به خارج از کشور فعال کند، این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال مخالف جدایی این مدافع جوان است. بحران مالی استقلال و بند جدایی که در قرارداد حسینی وجود دارد، در عملی شدن این اتقال تأثیرگذار است و با وجود اینکه در نهایت رضایت باشگاه برای جدایی وی هم باید صورت بپذیرد، شرایط سخت این باشگاه آنها را مجبور کرده تا با این انتقال موافقت کنند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی السد قطر قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و این را چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی زنده اعلام کرد. کار ترابزون اسپور اما برای به خدمت گرفتن این مدافع باتجربه در مقایسه با مجید حسینی سخت‌تر است چون چند تیم اروپایی نیز به دنبال جذب وی هستند، به همین خاطر مسئولان باشگاه ترابزون اسپور سریع دست به کار شده‌اند و با بالا بردن رقم پیشنهادی خود بابت دستمزد سالیانه در تلاش هستند پورعلی‌گنجی را برای پیوستن به این تیم متقاعد کنند.

منبع خبر

ب

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *