بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شد

بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شد

خات نیوز-رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شده است، گفت: 8 بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی در نظر گرفته شده که بازی با کشورهای دیگر هم به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خات نیوز مهدی تاج که برای شرکت در مجمع هیأت فوتبال به اصفهان سفر کرده بود، در جریان دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ فوتسال، پویایی و بازدهی بالایی دارد و به تیم‌های مس سونگون، تاسیسات و گیتی‌پسند که رتبه اول تا سوم را کسب کردند، تبریک می‌گویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای روز چهارشنبه به تبریز سفر کنیم تا با حضور مقامات مس، جشن قهرمانی برگزار شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیأت فوتبال استان اصفهان، بیان داشت: در این جلسه، زمین خانه فوتبال درست شد و سالن فوتسال 25 آبان نیز که یکی از بهترین‌های آسیا است، در اختیار این هیأت قرار بگیرد و مقرر شد بازی‌های بعد فوتسال در این سالن برگزار شود.

تاج درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: بازی ایران با ترکیه نهایی شده است که البته به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه، این خبر را اعلام کرد، ما نیز اطلاع‌رسانی داشتیم.

این مقام مسؤول متذکر شد: 8 بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی در نظر گرفته شده که بازی با کشورهای دیگر هم به زودی اعلام می‌شود.

?✔️????ترکیه خبر ????✔️?

https://t.me/irantr

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *