دانستنیهای مسافرت به ترکیه

دانستنیهای مسافرت به ترکیه

مسافران محترم تور ترکیه :

مدارك مربوط به تور ترکیه از قبيل بليط هواپيما ، واچر هتل و.. همگی به صورت الكترونيكی صادر ميگردد بنابراين مسافرانی كه از شهرهای ديگر اقدام به رزرو تور می نمایند و يا مسافرانی كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوری نيستند ميتوانند به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارک مربوط به تور ترکیه را از طريق ايميل ، فاكس و… دريافت نمايند .

* تور ترکیه برای شهرهایی مانند استانبول همه روزه و در چندين ساعت پروازی برگزار ميگردد . براي شهرهایی مانند آنتالیا، آلانیا، مارماريس ، كوش آداسی ، بدروم  نيز اين تورها در فصلهایی كه شرايط آب و هوایی مناسبی در اين شهرها وجود دارد برگزار ميگردد.

* ساعت چك اين و چك اوت هتل ها به ترتيب 14:00 و 12:00 ميباشد بنابراین در صورتی كه ساعت نشست و برخاست پروازي مسافرين تور ترکیه خارج از اين زمان باشد ميتوانند وسايل خود را به لابی هتل تحويل داده و از گشت شهری و يا امكانات لابی هتل استفاده نمایند.

* برای استفاده هر چه بهتر از زمان سفر به كليه مسافران محترم تور ترکیه توصيه ميشود پیش از سفر اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ، مراكز خرید و… شهر مورد نظر را از طريق تور لیدرهای آژانس و همچنين منابع و سايت های معتبر گردشگری دريافت نمايند

* سرویس پذیرایی هتل ها برای مسافران تور ترکیه معمولا برای شهر استانبول به صورت BB ( صبحانه ) و برای شهرهای آنتالیا و آلانیا ، بدروم ، كوش آداسی، مارماریس به صورت آل و يا يوآل ( صبحانه ، ناهار، شام ، ميان وعده رايگان ) می باشد.

timthumb

 

 

 

turkey

همچنین ببینید

کنترل و درمان استرس با طب سنتی

کنترل و درمان استرس با طب سنتی استرس و مشغله های این روزهای مردم جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *