ذخایر گاز طبیعی ترکیه به 405 میلیارد متر مکعب افزایش یافت

ذخایر گاز طبیعی ترکیه به 405 میلیارد متر مکعب افزایش یافت

خات نیوز- رئیس جمهور اردوغان اعلام کرد که ذخایر گاز طبیعی در دریای سیاه از 320 میلیارد متر مکعب به 405 میلیارد متر مکعب افزایش یافته است.

Bizim kimsenin hakkında, hukukunda özellikle de toprağında gözümüz yoktur. Karadeniz'de ve Akdeniz'de hidrokarbon kaynakları aramayı sürdüreceğiz. Türkiye'yi girdiği bu yoldan döndürmeye artık ne darbeler ne ekonomik tuzaklar ne siyasi ayak oyunları ne de içi boş tehditler kafi gelir. Büyük ve güçlü bir Türkiye bırakana kadar durmayacağız ve duraksamayacağız."

به گزارش خات نیوز اردوغان اعلام کرد که ذخیره گاز طبیعی در دریای سیاه به 405 میلیارد متر مکعب افزایش یافته است. بنابراین ، کشف ذخیره جدید 85 میلیارد متر مکعب بود.

“ما در 21 آگوست خبر خوب 320 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی را به ملت خود اعلام کردیم. 85 میلیارد متر مکعب بیشتر اضافه شد. بنابراین ذخیره در میدان ساکاریا به 405 میلیارد متر مکعب رسید.

هدف ما این است که این گاز را در سال 2023 در دسترس ملت خود قرار دهیم. ما ربات زیردریایی فناوری پیشرفته کنترل از راه دور خود را با وسایل داخلی و ملی به صنعت نفت خود آورده ایم. آرزو می کنم ربات زیردریایی ما برای کشور ما مفید باشد. ذخیره ای که در دریای سیاه کشف کردیم بزرگترین منبع هیدروکربنی کشورمان تاکنون است. امیدوارم با این کشفیات ، که به اعتقاد من ادامه خواهد یافت ، وابستگی خارجی کشورمان به گاز طبیعی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

با کاهش مبلغی که ما برای نفت و گاز طبیعی پرداخت می کنیم ، که بزرگترین عامل توسعه و رشد ما است ، ما می توانیم این خدمات را به روش مقرون به صرفه تری به ملت خود ارائه دهیم. هدف ما این است که این گاز را در سال 2023 در دسترس ملت خود قرار دهیم. آنچه من به اندازه مقدار و ارزش این کشف مهم می دانم این است که روحیه بالایی به ملت ما می بخشد. این واقعیت که می بینیم کشور ما اکنون می تواند این ثروت ها را داشته باشد ، سال ها به آن حسادت کرده ایم ، نشانه موفقیت آمیز بودن مبارزات ما در زمینه های دیگر است.

آژانس خبری ترکیه

 

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *