سفر اردوغان به الجزایر

 سفر اردوغان به الجزایر

خات نیوز- رجب طیب اردوغان در سفری دو روزه به منظور بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه و تحولات جاری جهان به الجزایر می‌رود.
اردوغان به الجزایر سفر می‌کند
به گزارش خات نیوز، رئیس‌جمهوری ترکیه امروز یکشنبه به منظور بررسی راهکارهای همکاری و تحولات جاری جهان به الجزایر سفر می‌کند. تلویزیون رسمی الجزایر روز گذشته شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه امروز طی سفری دو روزه به منظور بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه و تحولات جاری جهان وارد این کشور می‌شود.

در این بیانیه آمده است: اردوغان در پاسخ به دعوت عبدالمجید تبون، رئیس‌جمهوری الجزایر برای دیداری دوستانه و کاری به این کشور سفر می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روسای جمهوری دو کشور در این دیدار درباره راهکارهای حمایت از روابط موجود بین دو کشور و گسترش زمینه‌های همکاری با یکدیگر گفت‌وگو خواهند کرد.

این بیانیه توضیح داده است که گفت‌وگوهای دو رئیس شامل موضوعات بین‌المللی مهم برای دو طرف نیز می‌شود.

رئیس جمهوری الجزایر چند روز پیش نیز میزبان مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه برای بررسی همکاری دو جانبه و نیز پرونده لیبی بوده است.

ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرد که تبون از همتای ترک خود نیز برای دیدار از این کشور دعوت کرده و طرف ترک نیز این دعوت را پذیرفته است.

این برای دومین بار است که اردوغان در مدت کمتر از دو سال به الجزایر سفر می‌کند. وی پیش از این در ماه فوریه سال 2018 نیز از این کشور دیدار کرده است.

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *