طرز تهیه کیسیر سالاد بلغور ترکیه ای

طرز تهیه کیسیر سالاد بلغور ترکیه ای

مواد لازم برای تهیه سالاد بلغور ترکیه ای

به گزارش خات نیوز اگر طرفدار Tabbouleh خاورمیانه و دیگر غذاهای ساخته شده با بلغور هستید، شما این دستور العمل ترکی را برای بلغور و یک عالمه سبزیجات دوست خواهید داشت.

بلغور، گاهی اوقات به عنوان گندم شکسته شناخته می شود، یک جزء اصلی در شیرینی فروشی های ترکی است و یکی از رایج ترین مواد غذایی در پخت و پز ترکی است. بلغور برای تهیه غذاهای جانبی مانند بلغور پلاف، اضافه کردن به سوپ ، مزه دادن به پیتزای گوشتی و یکی از موارد مورد علاقه من، در سالاد های سرد مانند سالاد سالنگ و سالاد سبز تازه و کیزیر استفاده می شود.

یکی از محبوب ترین غذاها

سالاد Kısır یکی از محبوب ترین غذاهای آشپزی ترکیه است. هر آشپز تغییراتی را در kısır ایجاد می کند و شما نیز در بسیاری از رستوران ها به صورت گاه به گاه، تفاوت را می بینید. چه چیزی باعث kısır بسیار محبوب شود؟ برای اینکه، آن حاوی مواد تازه، مغذی و ارزان قیمت است. همچنین بسیار آسان است.

هر خانۀ ترکی، kısır را با ترکیبی از سبزیجات و گیاهان کمی متفاوت می سازد. بعضی از آنها تند و برخی از آنها پیاز و سیر بیشتری دارند. بهترین کاری که باید بکنید این است که با مواد تشکیل دهنده مانند فلفل های رنگی، پیاز سبز، آجیل خرد شده، حتی چغندر خرد شده و ترشی ها خلاقیت پیدا کنید.

شما می توانید در بسیاری از مواد مغذی خاورمیانه، یونانی یا ترکی و یا در وب سایت هایی که مواد ترکی را به فروش می رسانند، رنده فلفل را پیدا کنید. جایگزین دیگری این است که فلفل قرمز تازه را با انتخاب خود رنده کنید و آب آن را را به صورت فنجان بریزید. این دستورالعمل دارای آب لیمو یا انار ترش است، که یک شربت از 85 درصد انار است که طعم بسیار خوب …

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *