عقرب ۲ خودروی زرهی برقی ترکیه 

 عقرب ۲ خودروی زرهی برقی ترکیه 

ترکیه به زودی نخستین خودروی زرهی برقی خود را در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دفاعی این کشور رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خات نیوز به نقل از پایگاه ینی شفق، شرکت اتوکار (Otokar) از شرکت‌های وابسته به بخش صنایع دفاعی ترکیه، نخستین خودروی زرهی برقی این کشور را با نام عقرب ۲ تولید کرد.

مدیرکل شرکت اتوکار در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد به زودی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دفاعی که از ۳۰ آوریل تا ۳ مه در استانبول برگزار می‌شود، عقرب ۲ به نمایش در خواهد آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت اتوکار که در زمینه سامانه‌های زمینی فعالیت دارد، صنعت دفاعی را از طریق تولید نسل جدید عقرب ۲ به ابعاد گوناگونی وارد خواهد کرد.

وی درباره مشخصات این خودروی زرهی نیز گفت: این خودرو از سرعت بالا و صدایی کم در مقایسه با خودرو‌های سنتی برخوردار است. علاوه بر آنکه این خودرو یک موتور برقی دارد که قادر به پاسخ به تمامی درخواست‌های ارتش در تمامی جهان است.

مدیر شرکت اتوکار همچنین گفت: این خودروی زرهی به بهترین شکل از عملکردی تاکتیکی خصوصا در استفاده از سوخت، حرکت و پشتیبانی کاملا لجستیک برخوردار است. هدف ما این است که عقرب ۲، به یکی از محصولات پیشتاز در زمینه صادرات تکنولوژی ترکیه تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: ما به شکلی آن را طراحی کرده‌ایم که با مجموعه انرژی‌های جایگزین متناسب باشد. این خودرو مجهز به موتوری برقی و باتری‌های پیشرفته است و به زودی در چهاردهمین دوره صنعت دفاعی به عنوان نخستین خودروی زرهی برقی در ترکیه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *