مرسدس بنز ترکیه فعالیت تولید خود را دوباره آغاز می کند

مرسدس بنز ترکیه فعالیت تولید خود را دوباره آغاز می کند
خات نیوز- اعلام شد که مرسدس بنز تورک فعالیت خود را در کارخانه اتوبوس خوشدره در استانبول از تاریخ ۲۰ آوریل و کارخانه کامیون آکسارای در ۲۴ آوریل از سر خواهد گرفت.

به گزارش خات نیوز، اعلام شد که مرسدس بنز تورک فعالیت خود را در کارخانه اتوبوس خوشدره در استانبول از تاریخ ۲۰ آوریل و کارخانه کامیون آکسارای در ۲۴ آوریل از سر خواهد گرفت.

در بیانیه کتبی مرسدس بنز تورک، یادآوری شد، به دلیل نوع جدید شیوع ویروس کرونا (Kovid-۱۹) این شرکت تا ۲۰ مارس در محدوده اقدامات برای سلامتی کارمندان و جامعه و اختلالات لجستیک در زنجیره تأمین بین المللی در سراسر جهان از فعالیتها تا ۲۰ مارس دست برداشته است.

در این بیانیه ضمن اشاره به آغاز تولید دوباره در کارخانه، اعلام می کنیم، با این احساس مسئولیت، همراه با فراهم کردن شرایط لازم برای ادامه تولید، مطابق با اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و وزارت بهداشت، با رعایت تمام موارد احتیاطی و پیگیری تحولات از نزدیک، در تاریخ ۲۰ آوریل در کارخانه اوتوبوس خوشدره خود و در تاریخ ۲۴ آوریل در کارخانه کامیون آکسارای مان دوباره فعالیتهایمان را شروع خواهیم کرد.

تی آر تی

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *