پوشاک ترکیه‌ای در ایران

پوشاک ترکیه‌ای در ایران

خات نیوز- براساس آمار‌های موجود، گردش مالی بخش پوشاک در ایران ۱۲ میلیارد دلار است که ۳۰ درصد از این میزان را پوشاک تولید ترکیه و واردات آن چه به‌ صورت رسمی و چه به‌ صورت قاچاق تشکیل می‌دهد.

به گزارش خات نیوز لشکر پوشاک ترکیه‌ای در ایرانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور گسترده و روز‌افزون انواع برند‌های پوشاک ترک در ایران امری غیرقابل انکار است. به‌ عبارت دیگر، بازار پوشاک کشور طی سال‌های اخیر در قبضه برند‌های ترک درآمده و به‌رغم تولید انواع مرغوب و باکیفیت پوشاک در داخل کشور، اما تمایل به خرید پوشاک ترک بین مردم بسیار بیشتر از برند‌های داخلی است.

بر اساس آمار به دست آمده، در حال حاضر حدود ۲۸ برند پوشاک ترک شامل جین لافت، کالینز، واکو ، فیور، وای لاندن، میلا، رندوم، اُ ایکس ایکس اُ، اِفرور، آوا سی‌سی‌ایس، کیپ، وفیان، دی فاکتو،کالیزیون، فابریکا، ال‌سی وایکیکی، رمزی، توین،سارار،کیگیلی، اینیوو، زارا، مانگو، اینجی، پلاریس، هاتیک و کوتون در ایران فعالیت می‌کنند که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها برند‌های ال‌سی‌وایکیکی و کوتون است. البته برند‌های دیگری نیز محصولات خود را در بازار ایران عرضه می‌کنند، اما برخی از این برند‌ها نمایندگی رسمی در کشور ندارند علاوه‌ بر اینکه تولیدات هر کدام از این برند‌ها به‌ صورت اختصاصی در یک حوزه فعالیت می‌کنند. برای مثال برند جین‌لافت تنها در زمینه تولید شلوار‌های جین فعالیت می‌کند و برند سارار نیز بیشتر در حوزه تولید کت‌وشلوار‌های مردانه فعال است. تمرکز برند پلاریس روی تولید کیف‌وکفش‌های چرم است و برند «افرور» تنها در حوزه تولید انواع پوشاک مردانه فعال است.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *