آژانس رز سفید از تور قونیه با پرواز مستقیم رونمایی کرد

آژانس رز سفید از تور قونیه با پرواز مستقیم رونمایی کرد

خات نیوز- تور قونیه با پرواز مستقیم رفت و برگشت ترکیش ایرلاین، خدمت جدیدی است که برای اولین بار در ایران، آژانس رز سفید به علاقه‌مندان حضور در مراسم آیینی بزرگداشت مولانا و شب عُرُس ارائه کرده است.

به گزارش خات نیوز، بنابر اعلام آژانس رز سفید، علاقه هم‌وطنان ایرانی برای سفر به ترکیه موجب ایجاد بازاری رقابتی در جذب مسافران و تکاپوی آژانس‌های مسافرتی برای ارائه خدمات بهتر به علاقه‌مندان سفر به ترکیه است. در این میان برخی آژانس‌های مسافرتی، همچون آژانس رز سفید با محدود نکردن تورهای خود به شهرها، رویدادها و مسیرهای شناخته شده، در تعریف تورهای مسافرتی به ترکیه خلاقیت به خرج داده و تورهای جذابی به مقاصد متفاوت طراحی و اجرا کرده‌اند.

آژانس رز سفید یکی از این آژانس‌ها است که در تورهای به مقصد قونیه، پرچمدار بازار به شمار می‌رود و تور قونیه را با کیفیت قابل قبول طی بیش از دو دهه اخیر به اجرا درآورده است.

قونیه برای علاقه‌مندان مولانا نامی آشناست چرا که این شهر به دلیل وجود مقبره مولانا به میعادگاه عاشقان فرهنگ و عرفان غنی این شاعر و عارف ایرانی و آموزه‌های جهانی وی تبدیل شده است.

امسال (سال ۲۰۱۸) نیز به مناسبت برگزاری هفتصد و چهل و پنجمین سال وفات مولانا  که آن را به نام وقت سلام نامگذاری کرده‌اند؛ مراسم با شکوه و گسترده‌ای در این شهر با حضور پرشور علاقه‌مندان مولانا برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه این که شهرام ناظری، استاد آواز سنتی ایرانی و ملقب به شوالیه آواز ایران به دعوت مرکز فرهنگی قونیه امسال در مراسم بزرگداشت مولانا حضور خواهد یافت و در ۲۴ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن سلجوق قونیه، کنسرت موسیقی برگزار خواهد کرد.

یکی دیگر از جذابیت‌های بی‌نظیر مراسم بزرگداشت مولانا در قونیه، آیین‌های شب عُرُس است. در این شب، دراویشی از کشورهای مختلف تا بامداد به مراسم عرفانی رقص سماع و دف‌زنی می‌پردازند و نیز مراسم خاصی در این شب در خانقاه ۵ و ۲۵ برگزار می‌شود که دیدن آن بسیار شورانگیز و به یادماندنی است.

آژانس مسافرتی رز سفید جهان به‌ عنوان پرچمدار برگزاری تور قونیه امسال تورهای متنوعی جهت شرکت عاشقان حضرت مولانا و دوستداران موسیقی بخصوص علاقه‌مندان به استاد ناظری تدارک دیده است.

تور قونیه با پرواز مستقیم رفت و برگشت ترکیش ایرلاین جدیدترین  سرویسی است که این آژانس برای علاقه‌مندان شرکت در مراسم جذاب و دیدنی بزرگداشت مولانا تدارک دیده و با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری مراسم آئینی شب عُرُس در ۲۳ آذرماه این تور با ۴ شب اقامت در هتل‌های معتبری چون هتل هیلتون، هتل درگاه، هتل ددمان، هتل اوزکایماک و هتل بالیکچیلار آماده پذیرایی از عاشقان مولانا است.

علاقه‌مندان سفر به قونیه علاوه‌بر بهره‌مندی از مراسم آیینی و عرفانی، می‌توانند از این فرصت برای حضور در فستیوال خرید قونیه در مراکز خرید این شهر از جمله کوله سیته و کنت پلازا با برندهای متنوع و تخفیف فوق‌العاده (تا ۷۰ درصد) استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت (شرکت خدمات مسافرتی رز سفید جهان) مراجعه کنند و یا با شماره ‌های ۰۲۱۷۵۲۴۸۰۰۰ و ۰۲۱۷۴۵۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *