ابراهیم تاتلیسس خواستار عضویت در حزب اردوغان شد

ابراهیم تاتلیسس خواستار عضویت در حزب اردوغان شد

خات نیوز-خواننده مشهور ترکیه با تکمیل فرم عضویت خواستار آن شد که در حزب عدالت و توسعه نام او به عنوان یک عضو رسمی ثبت شود. ابراهیم تاتلیس تاکنون سه بار از زادگاه خود یعنی استان کردنشین شانلی‌اورفا و یک بار از استان ازمیر٬ خواهان آن شده که به عنوان نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات مجلس معرفی شود، اما این تقاضا هرگز مورد قبول سران حزب عدالت و توسعه قرار نگرفته است.

به گزارش خات نیوز؛ خواننده مشهور ترکیه با تکمیل فرم عضویت خواستار آن شد که در حزب عدالت و توسعه نام او به عنوان یک عضو رسمی ثبت شود.

ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه دیروز در شهرستان نارلی دره در استان ازمیر٬ با تکمیل فرم عضویت و تحویل دادن آن به شاخه نارلی‌دره حزب عدالت و توسعه٬ خواستار آن شد که نام او به عنوان عضو رسمی حزب حاکم ثبت شود.

تاتلیسس در این فرم خود را هنرمند صدا معرفی و اعلام کرده که هفت فرزند دارد و محل اقامت دائمی او استان ازمیر است.

ابراهیم تاتلیس تاکنون سه بار از زادگاه خود یعنی استان کردنشین شانلی‌اورفا و یک بار از استان ازمیر٬ خواهان آن شده که به عنوان نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات مجلس معرفی شود، اما این تقاضا هرگز مورد قبول سران حزب عدالت و توسعه قرار نگرفته است.

با این حال او رابطه خوبی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه دارد و بار‌ها با هم دیدار کرده‌اند. همزمان با سفر مسعود بارزانی و رجب طیب اردوغان به شهر کردنشین دیاربکر در ترکیه٬ ابراهیم تاتلیسس و شوان پرور به طور همزمان  با هم بر روی صحنه رفتند و در چند مورد دیگر نیز همچون حمله ارتش ترکیه به عفرین در سوریه٬ تاتلیسس به منظور حمایت از اقدام اردوغان و ارتش ترکیه٬ همراه با چندین هنرمند مشهور دیگر همچون یاووز بینگل و سیبل جان٬ به مرز سوریه رفته و در آنجا با خواندن آواز از حمله به عفرین حمایت کرده بود.

منبع خبر

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *