استقبال گردشگران از شهر چشمه ترکیه

استقبال گردشگران از شهر چشمه ترکیه

شهر زیبای ساحلی چشمه در ایام عید قربان مورد استقبال بسیار گسترده گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

به گزارش خات نیوز یعقوب دمیر، رئیس اتحادیه هتل‌داران شهر چشمه در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار گسترده گردشگران داخلی و خارجی از این شهر ساحلی زیبا اظهار داشت: شهر چشمه در حال میزبانی از بیش از یک و نیم میلیون گردشگر است که این میزان بیش از پیش بینی ما بود.

وی در ادامه تصریح کرد: چشمه به لحاظ برخورداری از موهبت دریا، ساحل، آفتاب و طبیعت بکر، از جاذبه های مهم گردشگری این منطقه بوده و همه ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به اینجا سفر می کنند.

در ایام عید قربان نیز با استقبال گسترده گرشگران داخلی و خارجی مواجه شدیم و ظرفیت تمام هتل های منطقه تکمیل شد. حتی این استقبال گسترده باعث شد که ترافیک سنگینی در سطح شهر به وجود آید.

ساحل مملو از گردشگرانی است که در حال تفریح، شنا و آفتاب گرفتن هستند.

به قدری استقبال زیاد است که برخی از گردشگران به دلیل اینکه هتلی برای اقامت پیدا نکرده اند، چادر زدند.

ما انتظار داشتیم در ایام عید قربان میزبان یک میلیون گردشگر باشیم اما در حال حاضر تعداد گردشگران چشمه به بیش از یک و نیم میلیون افزایش یافته است.

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

2 نظر

  1. سلام و درود و تشکر
    شهر چشمه یا منطقه چشمه؟ در ازمیر نیست اینجا. چرا توضیحی از محل و مکان جغرافیایی چشمه ندادین؟

    • شهر چشمه (Çeşme) یکی از شهر های توریستی استان ازمیر در ترکیه است که در ۹۳ کیلومتری غرب شهر ازمیر واقع شده و در انتهای شبه جزیره ای به همین نام قرار دارد.

      چشمه سرزمین آفتاب ، آبهای گرم شفابخش و سواحل شنی است. این نام به واسطه چشمه های آب سردی که در طول زمان افزایش یافته به این منطقه داده شده است. کشتی رانان و دریا نوردان شهر چشمه را بندر کوچک نامیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *