استقلالی‌ها در آلانیا هتل می سازند

استقلالی‌ها در آلانیا هتل می سازند

سفر چند هفته پیش مدیرعامل و سرمربی سابق استقلال به سواحل آنتالیا ‪ برای فعالیت‌های اقتصادی …

به گزارش ایرانیان ترکیه سایت خبری ایران تی آر: این حقیقت را آشکار کرد که به رغم اختلاف‌ها و کدورت‌های موجود میان فتح‌ا… زاده و قلعه‌نویی این دو چهره خبرساز فوتبال ایران تصمیم دارند، در امور اقتصادی بدون تنش‌های فوتبالی با هم شراکت داشته باشند.

هرچند پس از انتشار خبر حضور فتح‌ا… زاده و قلعه‌نویی در آلانیا ترکیه، هر دو طرف موضوع سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی را در سکوت خبری قرار دادند، اما نزدیکان این دو مدعی شدند، استقلالی‌ها در آلانیا هتل می سازند بزرگترین هتل و مجموعه رفاهی در این شهر ترکیه با سرمایه‌گذاری این دو نفر با حمایت ویژه پرهام، مالک متمول نساجی قائمشهر که در فهرست خریداران باشگاه استقلال بود، با عقد قراردادی رسمی با طرف ترک آغاز شده است.

اما همکاری اقتصادی مدیرعامل و سرمربی سابق استقلال به مذاق هواداران باشگاه شیرین نیامد تا جایی که هواداران سنتی استقلال که در زمره مخالفان دایمی امیر قلعه‌نویی قرار داشتند، بابت چرخش سؤال برانگیز، فتح‌ا… زاده مدیرعامل پیشین را مورد سرزنش قرار دادند که چرا دوباره به سمت قلعه نویی رفته است! سرمربی خانه نشین استقلال پس از هجمه سنگین منتقدانش با انجام مصاحبه‌ای جنجالی ضمن حمله به مدیران کنونی استقلال از علی فتح‌ا… زاده به عنوان یک مدیر موفق نام برد تا پروژه همکاری‌های معنادار قلعه‌نویی – فتح‌ا… زاده وارد مرحله جدیدی شود.

فتح‌ا… زاده و قلعه نویی در تازه‌ترین حرکت راهبردی خود به اتفاق پرهام راهی اوکراین شدند تا همزمان با پروژه آلانیا ترکیه، یک مجموعه رفاهی چند منظوره نیز در این کشور احداث کنند تا به این ترتیب در میان چهره‌های خبرساز قرار گیرند. به گفته نزدیکان فتح‌ا… زاده، او قصد دارد با همراهی امیر قلعه‌نویی و چند تن از دوستان خود کمپ‌های مختلفی را در کشورهای اطراف ایران بسازد تا به این ترتیب در فعالیت‌های اقتصادی نقش‌آفرینی کند.

پیمان طالبیان

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *