بارسلونا قهرمانان اروپا

بارسلونا قهرمانان اروپا

بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 

تیم خبرهای ورزشی بارسلونا با برتری 3 بر یک برابر یوونتوس توانست فاتح لیگ قهرمانان شود و سه گانه خود را تکمیل کند تا برلین این بار برای ایتالیایی ها خوش یمن نباشد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس و بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین برابر هم به میدان رفتند. بازی را تیم ایتالیایی بهتر شروع کرد. اولین موقعیت روی تعلل ماسکرانو ایجاد شد اما توپ توس از بالای دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد تعلل دیگری از ماسکرانو یک کرنر به یوونتوسی‌ها هدیه داد اما تیم ایتالیایی بهره ای از آن نبرد.

بارسلونا در دقیقه 4 و از اولین موقعیت خود به گل رسید. همکاری نیمارو اینیستا و پاس هوشمندانه این بازیکن به راکیتیچ باعث شد تا این بازیکن کروات گل اول بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 7 تو سر توپ عالی موراتا و پاس او به ویدال با ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد هم شوت نیمار از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد و جریان بازی بیشتر در مرکز زمین بود تا اینکه در دقیقه 24 اشتباه مدافعین بارسا یک توپ بادآورده را به موراتا رساند اما ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت. آلوارو قدر این موقعیت را ندانست تا بازی همچنان یک بر صفر به سود بارسا دنبال شود.

دقیقه 40 ضربه نوک پای سوآرس با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این مهاجم اروگوئه ای نتواند در این دیدار گلزنی کند در ادامه نیز بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند تا اینکه چاکر داور ترکیه ای بدون احتساب وقت اضافه در سوت خود بدمد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر بارسا به پایان برسد.

بارسا نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 49 می توانست به گل دوم برسد که بی دقتی لوئیس سوآرس و هوشیاری بوفون اجازه نداد اختلاف به دو گل برسد.

یوونتوس در دقیقه 55 به گل تساوی رسید و به بازی برگشت. چرخش عالی توس و شوت زیبای او را را تراشتگن دفع کرد ولی موراتا توپ برگشتی را به گل تساوی بازی تبدیل کرد تا بازی یک بر یک شود.

پس از این گل بازی هجومی شد و دو تیم چند موقعیت گل داشتند.

دقیقه 65 شوت پوگبا راهی به دروازه بارسلونا نداشت ولی به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بارسایی ها توانست باز هم به گل برسند. ضد حمله مسی و شوت او به سمت دروازه را بوفون برگشت داد ولی سوآرس توپ برگشتی را وارد دروازه کرد تا حساب کار 2 بر یک شود.

در ادامه نیمار با دست توپ را وارد دروازه یووه کرد که از چشم داور دور نماند و این گل مردود شد. البته یووه ای ها نیز بیکار نبودند و ضربه سر پوگبا با اخلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه پایانی در غفلت مدافعان یووه نیمار توانست گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند تا آبی‌ اناریها با نتیجه‌ای مقتدارانه قهرمانی را به آغوش بکشند.

انتهای پیام

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *