بازی دوستانه‌ استقلال بشیکتاش در آنتالیا

بازی دوستانه‌ استقلال بشیکتاش در آنتالیا
خات نیوز- اخیراً استقلالی‌ها با مسئولان باشگاه بشیکتاش مذاکراتی برای انجام بازی دوستانه داشتند و باشگاه ترکیه‌ای قبول کرد که با تیم ایرانی بازی دوستانه‌ای را برگزار کند.

به گزارش خات نیوز، باشگاه استقلال تهران از همین حالا برنامه نیم‌فصل خود را تا حدودی تعیین کرده است. آبی‌ها قصد دارند اردوی خود را در کشور ترکیه و در شهر آنتالیا برگزار کنند البته در آن فصل از سال احتمالاً هوا کمی سرد است، درست مثل تهران. استقلالی‌ها که پیش از شروع فصل هم اردوی خود را در ترکیه برگزار کردند از حالا برای نیم‌فصل و برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

باشگاه بشیکتاش هم قرار است در زمستان اردوی خود را در آنتالیا برگزار کند. اخیراً استقلالی‌ها با مسئولان آن‌ها مذاکراتی برای انجام بازی دوستانه داشتند و باشگاه ترکیه‌ای قبول کرد که با تیم ایرانی بازی دوستانه‌ای را برگزار کند. بشیکتاش در این مسابقه قرار است بازیکنان استقلال را هم زیر نظر داشته باشد. قرار است باشگاه استقلال و بشیکتاش قبل از این دیدار پیمان خواهرخواندگی هم با یکدیگر امضا کنند. همچنین با برنامه‌ریزی دو باشگاه قرار است بلیت‌فروشی صورت بگیرد که با توجه به حضور ایرانی‌های زیاد در ترکیه، مسئولان امیدوارند استقبال از مسابقه خوب باشد و بتوانند درآمدزایی هم داشته باشند. استقلالی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند از فرصت حضور ایرانی‌ها در کشور‌های دیگر، نهایت استفاده را ببرند و راه‌های مختلف درآمدزایی را امتحان کنند. آن‌ها پیش از شروع فصل هم اردویی مجانی در ترکیه داشتند و تنها هزینه بلیت رفت و برگشت و پول تو جیبی بازیکنان را پرداخت کردند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

 

 

 

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *