بشیک شاهیر استانبول با یک گل ولفسبورگر اتریش را مغلوب کرد

بشیک شاهیر استانبول با یک گل ولفسبورگر اتریش را مغلوب کرد
تیم بشیک شاهیر استانبول با یک گل ولفسبورگر اتریش را مغلوب کرد. در این گروه رم با پنج امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بشیک شاهیر و ولفسبورگر با چهار امتیاز در تعقیب این تیمند.


به گزارش خات نیوز،دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، با برگزاری ۱۳ دیدار از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه آغاز شد.
اخبار ورزشی- از گروه L تیم فوتبال منچستریونایتد یونایتد مهمان پارتیزان بلگراد صربستان بود که با یک گل به پیروزی دست یافت. تک گل آنتونی مارشیال در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی پیروزی شیاطین سرخ را رقم زد.
در دیگر دیدار این گروه آلکمار هلند با شش گل مهمانش آستانه قزاقستان را مغلوب کرد. در جدول این گروه، منچستریونایتد و آلکمار با هفت و پنج امتیاز در رتبه اول و دومند.
از گروه J تیم رم مقابل مهمانش مونشن گلادباخ با تساوی یک بر یک متوقف شد. نیکولو زانیولو در دقیقه ۳۲ جالوروسی را پیش انداخت، اما پنالتی دقیقه ۹۰ استیندی بازی را به تساوی کشاند.
در همین گروه، تیم بشیک شاهیر استانبول با یک گل ولفسبورگر اتریش را مغلوب کرد. در این گروه رم با پنج امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بشیکشاهیر و ولفسبورگر با چهار امتیاز در تعقیب این تیمند.
در گروه I خنت بلژیک در غیاب میلاد محمدی که نیمکت نشین بود، مقابل ولفسبورگ آلمان به تساوی دو بر دو رضایت داد و مصاف تیم‌های سن اتین فرانسه و اولکساندریا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. خنت و ولفسبورگ با پنج امتیاز صدرنشین این گروه هستند.
در گروه K بشیکتاش ترکیه در خانه ۲ بر یک مقابل برگای پرتغال شکست خورد و اسلوان براتیسلاوا اسلواکی ۲ بر یک مقابل مهمانش ولورهمپتون انگلیس مغلوب شد. براگا با هفت و ولورهمپتون با شش امتیاز در این گروه اول و دومند.
در گروه H لودوگورتس یک بر صفر مقابل مهمانش اسپانیول باخت و زسکامسکو هم با همین نتیجه مقابل مهمانش فرانس واروژ مجارستان شکست خورد. اسپانیول هفت امتیازی و لودوگورتس شش امتیازی بالانشینان این گروهند.
در گروه G مصاف تیم‌های پورتو پرتغال و رنجرز اسکاتلند یک بر یک شد و یانگ بویز سوئیس دو بر صفر فاینورد را شکست داد. یانگ بویز با شش امتیاز صدرنشین این گروه است.
از گروه اول هم مصاف تیم های قره باغ و آپوئل نیکوزیا یک بر یک مساوی شد.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *