به قتل فرزندش اعتراف کرد

 به قتل فرزندش اعتراف کرد

کار عجیب زن ترکیه ای با پسر 10 ساله اش

زن ۳۷ ساله در ترکیه پسر ۱۰ ساله خود را به خاطر داشتن گوش‌های بزرگ کشت.

به گزارش سرویس حوادث ایرانیان ترکیه زن ۳۷ ساله در ترکیه پسر ۱۰ ساله خود را به خاطر داشتن گوش‌های بزرگ کشت.

نورای ساکان این زن ۳۷ ساله پسر ۱۰ ساله خود را به دلیل داشتن گوش‌های درازش در بیمارستان بستری کرد تا گوش‌های او را تحت عمل جراحی زیبایی قرار دهد اما پس از جراحی متوجه شد پسرش چهره‌ای زشت‌تر پیدا کرده و گوش‌هایش همچنان دراز و بی‌قواره است، به همین علت این پسربچه را به دستشویی بیمارستان برد و با یک شال گردن خفه‌اش کرد.

پلیس آنکارا می‌گوید: این زن روانی پس از قتل پسرش، جسد وی را در دستشویی بیمارستان رها کرد و سوار بر اتومبیل از محل جنایت گریخت اما پس از طی مسافتی با اتومبیل دیگری تصادف کرد. این زن پس از دستگیری به قتل فرزندش اعتراف کرد و به اتهام قتل روانه زندان شد.

نورای در این رابطه به پلیس گفت: پسرش به دلیل داشتن گوش‌های بزرگ بسیار زجر کشیده و از دوستانش خجالت می‌کشید، او حتی پس از عمل جراحی زیبایی گوش‌هایی بزرگ داشت و چهره‌اش زشت‌تر شده بود به همین دلیل خواستم پسرم را از زجر و ناراحتی که دارد نجات بدهم.

دکتر کادری آلتوک جراح بیمارستان در این‌باره می‌گوید: جراحی بسیار موفقیت‌آمیز بود و این زن تصمیم داشت همراه فرزندش بدون هیچ اعتراضی بیمارستان را ترک کند. دوربین‌های مداربسته بیمارستان نیز از این لحظات فیلم گرفته‌اند ولی نمی‌توانیم واکنش جنون‌آمیز این زن را درک کنیم و به نظر می‌رسد او دچار مشکلات روانی بوده است.

جام نیوز

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *