تازه وارد خانواده اپل

 تازه وارد خانواده اپل

تراز: پس از اعلام کمپانی اپل برای فروش آنلاین ساعت هوشمند خود، فروش این محصول در ایران به صورت آنلاین آغاز شده است؛ «اپل واچ» از جهاتی قابل مقایسه با ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ «Gear S» است.

،تاریخچه گجت های پوشیدنی اگرچه قدمت زیادی ندارد اما کمپانی های مطرح در زمینه تکنولوژی، با سرعت بسیاری در حال ارائه این ابزارها برای کاربران هستند؛ پس از عرضه عینک گوگل، ساعتهای هوشمند بازار خوبی را در میان تولیدکنندگان موبایل از آن خود کردند.

این گجتها، دنیای بسیار نوآورانه ای از تکنولوژی محسوب می شوند که می توانند رفته رفته رویای پوشاک الکترونیکی را محقق کنند. در این میان کمپانی های تولیدکننده گوشی از جمله سامسونگ، قدم های بسیاری برای تولید ساعت های هوشمند برداشته اما برخی شرکتها از جمله اپل دیرتر و در فاصله زمانی بیشتری نسبت به سایر رقبا، وارد این مرحله شده است.

هم اکنون ساعت هوشمند کمپانی اپل به مرحله فروش رسیده و در اکثر کشورهای جهان عرضه شده است این محصول از نظر صفحه نمایش، نوع و اندازه، امکانات ارتباطی قابل مقایسه با ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ است.

مشخصات تازه وارد خانواده اپل

 «Apple Watch» که براساس طراحی iOS تولید شده دارای صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S۱ SiP، وای فای و بلوتوث ۴.۰ است.

جدیدترین محصول کمپانی اپل، برای سلامتی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیرنظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب، فشار خون، پیاده‌روی و غیره این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود باخبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.

در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند نیز می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور قدرتمند و حساس قرار دازد که برای شارژ با اتصال سوکت، می‌توان از آن کمک گرفت.

منبع: تراز

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *