تبریک رئیس‌جمهور ترکیه به مناسبت نوروز

تبریک رئیس‌جمهور ترکیه به مناسبت نوروز

خات نیوز- رئیس جمهور ترکیه در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، برای شهروندان خود و دیگر اقشار دارای فرهنگ مشترک برکت و کنار گذاشتن اختلاف‌ها را آرزو کرد.

به گزارش خات نیوز، رئیس جمهور ترکیه چهارشنبه بعد از ظهر در پیامی فرا رسیدن ایام نوروز را تبریک گفت. به نوشته وبگاه شبکه خبری سی. ان. ان ترک رجب طیب اردوغان در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن نوروز اظهار داشت: نوروز،که نشانه فرارسیدن بهار و برای ما به معنی کنار گذاشتن همه اختلاف‌ها، وحدت و همبستگی با گذشته و آینده است را تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام نوروزی رئیس جمهور ترکیه آمده است: بعنوان نمایندگان تمدنی که تفاوت‌های آن‌ها در ثروت، صلح، بردباری، محبت و برادری است ، همواره با نوروز روح رستاخیز را خواهیم داشت و با وجود مشکلات موجود در منطقه و جهان به مبارزه قدرتمندانه‌ای که از تاریخ خودمان برگرفته‌ایم، ادامه می‌دهیم.

وی در بخش پایانی پیام نوروزی خود افزود: امیدوارم نوروز، بشارت دهنده بهار، به عنوان جشن عشق و دوستی در هر گوشه‌ای از کشور ما و در جوامعی که با آن‌ها در جغرافیای فرهنگی مشترک زندگی می‌کنیم، جشن گرفته شود. آرزو می‌کنم عید نوروز برکت و حاصلخیزی فراوان را برای ملتم به ارمغان آورده و به تمامی هموطنانم از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *