تخفیف اختصاصی نمایشگاه GIST ترکیه

تخفیف اختصاصی نمایشگاه GIST ترکیه 

خات نیوز- نمایشگاه GIST یا Gaming Istanbul ترکیه که به تازگی رسما به همکاران نمایشگاه TGC ایران پیوست، با تعاملات انجام شده به بازی‌سازان ایرانی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، 10 درصد تخفیف می‌دهد.
به گزارش خات نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیر نمایشگاه GIST با اعلام این خبر گفت: بازی‌سازان ایرانی با مراجعه به سایت رسمی این نمایشگاه برای خرید بلیت شرکت در کنفرانس‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت‌نام و وارد کردن کد تخفیفIRGIST17 و برای گرفتن غرفه به این صفحه مراجعه و با وارد کردن کد تخفیفIRGPAC17 از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند استفاده کنند.
نمایشگاه GIST ترکیه در تاریخ 14 تا 17 بهمن 95 برگزار می‌شود و بازی‌سازان می‌توانند هم به عنوان بازدیدکننده با شرکت‌های ناشر و تولیدکننده بازی آشنا شوند و از سخنرانی‌های تخصصی بهره بگیرند و هم می‌توانند با گرفتن غرفه، بازی‌ها و سرویس‌های خود را به دیگر شرکت‌های بین‌المللی معرفی کنند.
محور اصلی نمایشگاه و سخنرانی‌های GIST سه حوزه‌ واقعیت مجازی، پایپ‌لاین ساخت بازی و بازاریابی برای بازی خواهد بود.
نمایشگاه بین‌المللی TGC ایران در اردیبهشت سال آینده در برج میلاد برگزار خواهد شد و زمینه‌سازی برای همکاری جامعه‌ی بازی‌سازان ایرانی با شرکت‌های بازی‌سازی بین‌المللی خواهد بود

گزارش آنا
گزارش آنا

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *