تصویب اعطای مرخصی به زندانیان در ترکیه

تصویب اعطای مرخصی به زندانیان در ترکیه
خات نیوز- مقام های ترکیه در حالی تصمیم به آزادی زندانیان در میانه بحران کرونا گرفته اند که مدت‌ ها از شیوع این ویروس در این کشور گذشته است.

به گزارش خات نیوز شیوع ویروس کرونا در ترکیه از ابتدا با ابهامات بسیاری همراه بود و در حالی که مدت‌ها از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذشت و بسیاری از کشور‌ها و به خصوص همسایگان این کشور مواردی از ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده بودند، اما آنکارا همچنان از اذعان به این موضوع خودداری می‌کرد.

این خودداری مقامات ترکیه در حالی صورت می‌گرفت که این کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جهان، میزبان مسافران بسیاری از سراسر جهان بوده و احتمال شیوع کرونا در آن از همان ابتدا بسیار محتمل بود.

با این وجود مقام‌های ترکیه تا مدت‌ها از اذعان به این موضوع خودداری کردند و در همین حال تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از شیوع ویروس کرونا در این کشور بود.

بنابرگزارش رویترز، در نهایت آنکارا در روز یازدهم ماه مارس (حدود یک ماه پیش) به شیوع کرونا اذعان کرده و اکنون ۶۱ هزار و ۴۹ نفر در ترکیه به ویروس کرونا مبتلا هستند؛ هزار و ۲۹۶ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *