تیم ملی فوتبال فرانسه برابر ترکیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید

تیم ملی فوتبال فرانسه برابر ترکیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید

به گزارش خات نیوز، در یکی از دیدارهای حساس انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال فرانسه از ترکیه میزبانی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آنتوان گریزمان از اینکه تیمش نتوانست در این بازی پیروز شود ناراحت است.

او بعد از بازی گفت: واقعا احساس بدی دارم چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مدت‌ها بود که تا این اندازه خوب ظاهر نشده بودیم. این بهترین بازی ما در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بود با این حال نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

گریزمان ادامه داد: می‌دانستیم که ترکیه روی زدن ضربات آزاد و توپ‌های بلند برنامه دارد و به همین خاطر ناراحت کننده است که چنین گلی را دریافت کنیم. بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم. به هر حال در فوتبال چنین چیزهای وجود دارد و باید به آینده فکر کرد.

او افزود: خوشحالم که ژیرو در این بازی هم تاثیرگذار بود و گلزنی کرد. او مهاجم خوب و فرصت طلبی است. او مدت‌هاست که با گل‌های خود ما را خوشحال می‌کند و در این بازی هم سرنوشت‌ساز ظاهر شد. دو دیدار سخت دیگر برابر مولداوی و آلبانی پیش رو داریم که باید هر دو را پیروز شویم.

گریزمان در پایان گفت: پیش بینی می‌کردیم که سکوها شلوغ شوند. من بازی کردن در ورزشگاه‌هایی را که شور و هیجان زیاد دارند دوست دارم حتی اگر این فضا به ضرر ما باشد. هواداران فرانسه استقبال خوبی از این دیدار داشتند.

انتهای پیام

منبع خبر

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *