حالات آزاد عشق پرفروش ترین کتاب سال ترکیه

«حا

حالات آزاد عشق پرفروش ترین کتاب سال ترکیه

کتاب حالات آزاد عشق اثر گؤنول و امراه شاهان با ترجمه علیرضا سیف الدینی است که عنوان پرفروش ترین کتاب 2017 ترکیه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خات نیوز، در پشت جلد این اثر آمده است:« خانواده شاهان یک خانواده اهل ترکیه هستند.آنها داستان زندگی عاشقانه خود را روایت می کنند. کتابی ساده اما پر از نکات شگفت آور که توجه به آنها می تواند باعث تحکیم پیوند زناشویی شود. دستور العمل هایی که آنها می دهند ، ساده، کاربردی و قابل اجرا هستند.پس گرچه روایتی داستان گونه دارد اما متنی تربیتی و اخلاقی است. کتاب در ترکیه جزء پرفروش ترین آثار 2017 بود که حالا ترجمه فارسی آن تقدیم علاقه مندان کشور همسایه می شود.

در آغاز کتاب حالات آزاد عشق می خوانیم :

…سلام، برای کسانی که کنجکاوند یا با بی‌میلی می‌پرسند: خانوادۀ شاهان دیگر کیست؟ این کتاب دیگر از کجا پیدایش شد؟ از چه‌چیز حرف می‌زند؟» به‌طور خلاصه تعریف می‌کنم. ما جزو زوج‌هایی هستیم که با عشق با هم زندگی کرده‌اند و بعد از دوران به‌نظر ما سخت _ برخلاف همه‌چیز و همه‌کس_ آشیانه‌شان را ساخته‌اند. به‌همراه ورود رسانه‌های اجتماعی به زندگی‌مان به این روزها رسیده‌ایم. گفتیم حالا که با کسانی که دوست‌مان دارند و با کسانی که دوست‌مان ندارند یک خانوادۀ بزرگ تشکیل داده‌ایم، ما هم داستان خودمان را در میان گذاشتیم و دیدیم تعداد زوج‌هایی که داستان‌شان مثل داستان ماست زیاد است…بعضی‌ها سپری شده، بعضی‌ها سهل‌انگاری کرده، بعضی‌ها امروز در جریان است، و بعضی‌ها از فردایشان خوشحالند اما یک رازی را به شما بگویم؟ همه‌شان داستان‌های مشابهی هستند! مال ما پایان خوشی داشت اما هر داستانی پایان خوشی ندارد. به همین دلیل گفتیم که:

شاید داستان ما برای کسانی که زندگی‌شان ناتمام مانده یا خواهد ماند نوری باشد و وسیله‌ای بشود برای پایان خوش.

چرا که نه!

باورتان می‌شود، به کمکِ نوشته‌هایمان چندین رابطه پایان خوشی داشت. ما دیگر چی می‌خواهیم؟ خواهید گفت: پس چرا ماجراهای بعد از ازدواج را نوشتید؟ چون ما گفتیم: ازدواج، عشق را می‌خنداند. و روزبه‌روز بیشتر به ما خوش گذشت. ما خواستیم همین‌طور که تا این حد شاد و خوشبخت و با نشاط قهقهه‌ سر داده‌ایم برای شما هم رازمان “ج” را تعریف کنیم. گفتیم شاید بتوانیم بر لبِ زوج‌هایی که ازدواج‌شان روزبه‌روز یکنواخت‌تر می‌شود و امروزشان با دیروزشان فرقی ندارد لبخند بنشانیم و در تبسم‌هایشان سهمی داشته باشیم…

چرا که نه؟

شاد باشید.چه خوب که هستید. امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید عزیزانم…

کتاب حالات آزاد عشق اثر گؤنول و امراه شاهان با ترجمه علیرضا سیف را موسسه انتشارات نگاه چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

پایان پیام/476

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *