حضور دوباره تیم آزمون در آنتالیا

حضور دوباره تیم آزمون در آنتالیا

تیم روستوف روسیه به خاطر شدت سرمای کشورش راهی ترکیه شد تا مهیای بازی برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک شود.

به گزارش خات نیوز، تیم فوتبال روسیه با تصمیم کادر فنی و به خاطر بارش شدید برف و یخبندان این شهر عازم ترکیه شد تا ادامه تمرینات خود را پیش از آغاز بازی برگشت لیگ اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک در این کشور دنبال کند. روستوفی‌ها پیش از این دو اردوی آماده‌سازی را در ترکیه برگزار کرده بودند.

ایوان دانیلیانتس، سرمربی تیم روستوف روسیه درباره علت حضور دوباره تیم روستوف در شهر بلک ترکیه و تمرین شبانه بازیکنان گفت: اگر می‌خواستیم در ورزشگاه اصلی روستوف تمرینات را ادامه دهیم احتمال مصدومیت برای بازیکنان با توجه به شرایط نامساعد جوی وجود داشت.

تیم روستوف تا روز چهارشنبه هفته جاری در ترکیه به تمرینات خود ادامه می‌دهد و سپس راهی جمهوری چک خواهد شد. دیدار برگشت تیم‌های اسپارتا پراگ و روستوف روز پنجشنبه برگزار می‌شود. روستوفی‌ها در بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا با گل‌های موولیا، پولوز، نوبوآ و سردار آزمون برابر اسپارتا پراگ به پیروزی 4 بر صفر دست یافتند و از شانس زیادی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها برخوردار هستند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *