حضور دو جودوکار ایرانی‌ در کمپ تمرینی ترکیه

حضور دو جودوکار ایرانی‌ در کمپ تمرینی ترکیه

خات نیوز- سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان از اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به ترکیه در اواخر بهمن خبر داد.

به گزارش خات نیوز محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به این که وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده مثبت 100 کیلوگرم جودوکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو هستند برای آماده‌سازی بهتر این دو جودوکار قبل از پایان سال تصمیم داریم اردوی مشترکی را اواخر بهمن در ترکیه با حضور تیم‌های قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان و کره جنوبی برپا کنیم که این اردو می‌تواند کمپ تمرینی خوبی برای دو جودوکار اعزامی به توکیو باشد.

وی درباره علت برگزاری اردوی تدارکاتی دو جودوکار اعزامی به توکیو در ورزشگاه آزادی به جای کیش گفت: قرار بود تا پایان سال اردوهای آماده‌سازی خود را در کیش برپا کنیم که متاسفانه به خاطر نداشتن حریف تمرینی از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردیم که در صورت امکان اردوی جودوکاران در ورزشگاه آزادی برپا شود تا با حضور در باشگاههای مختلف مشکلی از نظر حریف تمرینی نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان اضافه کرد: متاسفانه از زمانی که فدراسیون جودو تعلیق شده است اردوهای آنها به طور منظم تشکیل نمی‌شود و همین امر مشکلات زیادی را برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا از نظر حریف تمرینی ایجاد کرده است. ما برای آماده‌سازی ورزشکاران خود باید شرایطی فراهم کنیم که در کنار آمادگی جسمانی از نظر تمرینات فنی و تخصصی نیز لطمه‌ای به آنها وارد نشود.

یوسف‌زاده همچنین از اعزام وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده به مسابقات گرند پری انگلیس در فروردین و گرند پری باکو در اردیبهشت خبر داد و افزود: جودوکاران اعزامی به توکیو برای حفظ رنکینگ خود و انجام کلاس‌بندی بین‌المللی باید در گرند پری انگلیس که 15 فروردین برگزار می‌شود، شرکت کنند در غیر این صورت پارالمپیک توکیو را از دست خواهند داد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر جودوکاران اعزامی در رنکینگ اول و دوم جهان هستند که برای حفظ رنکینگ خود باید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند تا جایگاه مدالی خود را در پارالمپیک توکیو از دست ندهند.

انتهای پیام

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *