حمله مسلحانه به مرکز حزب حاکم در استانبول

حمله مسلحانه به مرکز حزب حاکم در استانبول

خات نیوز- ساختمان مرکزی حزب حاکم عدالت و توسعه جمعه شب در استانبول مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.

به گزارش خات نیوز، این حمله در حالی صورت گرفت که ساعاتی پیش نیز مرکز پلیس استانبول در منطقه فاتح این شهر مورد حمله موشکی با دوش پرتاب قرار گرفته بود. هر 2 حمله آسیب جانی در پی نداشت اما پلیس عملیات گسترده ای را برای دستگیری مهاجمان آغاز کرده است.

در این میان، سلیم تمورجو رئیس شعبه استانبول حزب حاکم در گفت و گو با خبرنگاران که به طور زنده از شبکه های خبری منتشر شد، گفت: مهاجمان به این ساختمان 2 نفر بودند که پلیس در پی دستگیری آنهاست. وی گفت: به احتمال قریب به یقین این حمله را عوامل سازمان تروریستی موسوم به جبهه انقلابی رهایی بخش خلق انجام داده اند. این مقام حزب حاکم در عین حال مدعی شد، نام گروه های تروریستی چندان مهم نیست. چون همه آنها از مراکز و محافل مشخصی دستور گرفته و هدف مشترکشان ضربه زدن به ترکیه است.

اما ترکیه به مبارزه بی امان خود با تروریست ها ادامه خواهد داد. در این میان، رسانه ها گزارش دادند رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نیز در تماس تلفنی با سلیم تمورجو جزئیات حمله را از وی جویا شده است. تمورجو وقوع دو حمله پی در پی به نقاط حساس در استانبول را در شرایطی که مجلس ملی ترکیه در حال رای گیری های نهایی برای تصویب اصلاح قانون اساسی است، قابل تامل خواند و مدعی شد: ترکیه تحت هر شرایطی با گام های استوار به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *