درگیری هواداران فنرباحچه با سرمربی بشیکتاش

درگیری هواداران فنرباحچه با سرمربی بشیکتاش

به گزارش خات نیوز دربی استانبول ، دوباره جنجال آفرین شد. در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ترکیه، دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش به مصاف هم رفتند. بازی رفت دربی در زمین بشیکتاش با نتیجه 2-3 به پایان رسیده بود. همان بازی نیز حواشی زیاد به دنبال داشت.

نیمه اول بازی برگشت، بیشتر صحنه درگیری های فیزیکی و لفظی بازیکنان دو تیم بود تا جایی که په په، به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین اخرج شد. این درگیری ها کم کم به سکوها نیز انتقال یافت تا اینکه در ابتدای نیمه دوم، آشوب ها به اوج خود رسید. پرتاب اشیاء مختلف از سوی هواداران تیم میزبان عملا بازی را مختل کرده بود تا اینکه یکی از این اشیاء به سر شنول گونش، سرمربی بشیکتاش برخورد کرد. سر او شکست و بلافاصله راهی بیمارستان شد.

پس از این اتفاق، کنترل استادیوم از دست پلیس خارج شد و بازیکنان بشیکتاش بلافاصله راهی رختکن شدند اما درگیری ها در داخل تونل منتهی به رختکن نیز ادامه داشت و طی این حوادث علاوه بر گونش، چند نفر از مسئولان برگزاری مسابقه نیز مورد اصابت اشیا قرار گرفتند. در نهایت پس چند دقیقه وقفه، تصمیم بر آن شد تا بازی در دقیقه 58 با نتیجه بدون گل، نیمه تمام اعلام شود.

احتمالا با تصمیم فدراسیون فوتبال ترکیه، در صورت مقصر شناخته شدن تیم فنرباحچه، نتیجه بازی 3-0 به سود بشیکتاش اعلام شود. در غیر اینصورت در تاریخی دیگر ادامه بازی از همان نتیجه 0-0 پشت درب های بسته دنبال خواهد شد. این درحالی است که در سوپرلیگ ترکیه نیز فاصله 4 تیم شهر استانبول در صدر جدول بسیار کم است و بازی ها کاملا حساس دنبال می شود.

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *