دیدار دوستانه ایران و ترکیه

دیدار دوستانه ایران و ترکیه

ایران و ترکیه به دنبال امضای تفاهم‌نامه برای برگزاری دیدار دوستانه

با توجه به جلسه سفیر ترکیه با رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، احتمال برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و ترکیه وجود دارد.

پایگاه خبری ایرانیان ترکیه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  در جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی و رضا هاکان تکین، سفیر ترکیه در ایران راهکارهای همکاری بیشتر فدراسیون‌های فوتبال ایران و ترکیه ارزیابی شد.

در این جلسه و پس از مذاکرات مختلف صورت گرفته مقرر شد طی مکاتبه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه از وی و هیئت همراه جهت حضور در ایران دعوت شود تا تفاهم‌نامه‌ای در خصوص برگزاری اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه برای تیم‌های ملی فوتبال دو کشور و همچنین تبادل مدرس به منظور ارتقای سطح فوتبال به امضاء برسد.

رضا هاکان تکین، سفیر ترکیه در ایران در این جلسه گفت: من به فوتبال علاقمندم و مشتاقم که در ایران دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را از نزدیک ببینم.

وی افزود: ایران کشور بسیار خوبی از لحاظ امنیت محسوب می‌شود و پتانسیل برگزاری اردوهای بزرگی را دارد. همچنین با کشور ترکیه همسایه نزدیک بوده و علاوه بر ارتباط خوب، فرهنگ‌های نزدیکی بین دو کشور وجود دارد و این موضوع در ایجاد همکاری‌های بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

همچنین علی کفاشیان ابراز امیدواری کرد که روابط ورزشی دو کشور در راستای تبادل اطلاعات و دانش باید تحکیم داده شود و فدراسیون‌های فوتبال نیز با تدارک اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه می‌توانند نقش پر رنگی در این زمینه ایفا کنند.

منبع خبر: نسیم

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *