سفر نماینده تراکتور سازی به ترکیه

سفر نماینده تراکتور سازی به ترکیه

به گزارش خات نیوز نماینده مالک باشگاه تراکتورسازی این هفته به ترکیه سفر خواهد کرد تا با یک مربی بزرگ و رزومه دار مذاکره کند و تلاش می کند وعده ای که در این راستا به مردم داده تحقق یابد.

رسول خطیبی، درباره حضور خود در مجموعه باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: هرکسی که در فوتبال ایران فعالیت می کند باید حضور در باشگاه تراکتورسازی برایش افتخاری باشد و من هم خیلی خوشحالم که به این مجموعه آمدم و این افتخار نصیبم شده است. حتی تدارکاتچی بودن در تراکتور هم برایم افتخار بزرگی است و خوشحال می شوم که بتوانم با هر عنوانی به این باشگاه کمک کنم.

خطیبی گفت: آقای زنوزی در بخش اقتصادی شروع فوق العاده ای در باشگاه تراکتورسازی داشتند و تمامی فکر و ذکر خود را روی سربلندی تراکتورسازی معطوف کردند. اوج فعالیت های اقتصادی ایشان بحث اسپانسری ایرانسل بود که سال گذشته به جای اینکه ایرانسل به باشگاه پول بدهد قراردادی بسته شده بود که در این وسط هواداران متضرر می شدند که این موضوع باعث ناراحتی ایشان شد.

وی افزود: زنوزی اخیراً تمامی فعالیت های اقتصادی خود را کنار گذاشته و با عشق و علاقه ای تحسین برانگیز برای مردم آذربایجان کار می کند. وی همچنین دست کادر فنی را هم باز گذاشته تا تیم برای فصل جدید به بهترین شکل ممکن بسته شود. در بحث آکادمی تیم های پایه نیز آقای زنوزی برنامه های بزرگی دارد که به زودی جزییات آن اعلام می شود.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی درباره جذب سرمربی خارجی تیم خاطرنشان کرد: نماینده آقای زنوزی این هفته به ترکیه سفر خواهد کرد تا با یک مربی بزرگ و رزومه دار مذاکره کند و تلاش می کند وعده ای که در این راستا به مردم داده تحقق یابد.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *