شانس کمانداران ایران در ترکیه برای کسب مدال

شانس کمانداران ایران در ترکیه برای کسب مدال

کمانداران ایران در مسابقات تیرو کمان جام پیروزی ترکیه روز یکشنبه برای کسب چهار مدال رقابت می کنند.

خات نیوز به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان امروز برای کسب سه مدال طلا در رشته‌های کامپوند انفرادی زنان و مردان و میکس و مدال برنز ریکرو انفرادی مردان با حریفان خود رقابت می کنند.
‌در دومین روز از ر‌قا‌بت ‌های تیر‌و‌کمان جام پیروزی در رشته‌ های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در استانبول، پس از صعود اسماعیل عبادی و فرشته کریمی دو کامپوندکار ایرانی حاضر در این رقابت ها به مرحله حذفی، عبادی با شکست حریفانی از ترکیه، آلمان، هند و ترکیه توانست راهی فینال شود.

عبادی برای کسب مدال طلا امروز با کمانداری از ترکیه رقابت می کند.
فرشته قربانی در کامپوند انفرادی زنان نیز با شکست سه کماندار از کشور ترکیه و با غلبه بر حریفی از ایتالیا فینالیست شد و برای کسب مدال طلا به مصاف ورزشکاری از کره جنوبی می رود.
در بخش میکس کامپوند نیز تیم ایران با ترکیب عبادی و قربانی تیم‌ های عراق، هند و مکزیک را شکست داد و راهی فینال جام پیروزی شد و امروز در آخرین روز این رقابت ها، مقابل تیم میکس کره جنوبی قرار می گیرد.
در ریکرو انفرادی مردان نیز میلاد وزیری با شکست حریفانی از مصر، ایتالیا و چین به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد، اما در این مرحله با شکست در برابر حریفی از هند از راهیابی به فینال باز ماند.
وی برای کسب مدال برنز در مرحله رده بندی برابر کمانداری از اوکراین قرار می گیرد.
همچنین در بخش ریکرو انفرادی زنان نیز فریده میرزایی مسابقه خود را به حریفی از ترکیه واگذار کرد و از دور ر‌قا‌بت‌ ها حذف شد.
این ر‌قا‌بت‌ها از هفتم خرداد ماه آغاز شد و امروز – یکشنبه – پایان می یابد.
ایران با چهار کماندار متشکل از میلاد وزیری و فریده میرزایی در ریکرو و اسماعیل عبادی و فرشته قربانی در کامپوند در این ر‌قا‌بت ‌ها شرکت کرد.
ورزشی **1828**1545
انتهای پیام /*

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *