فرودگاه همدان جایگزین پرواز به ترکیه

فرودگاه همدان جایگزین پرواز به ترکیه می‌شود

در صورت محدودیت پروازهای فرودگاه امام (ره) فرودگاه همدان جایگزین پرواز به ترکیه می‌شود.
علی کیخایی (مدیر فرودگاه همدان) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه پرواز دبی هفته‌ای یکبار در همدان به صورت رفت و برگشت برقرار است، اظهار کرد: این پرواز برای استمرار در برقراری، نیازمند استقبال شهروندان و مردم استان‌های همجوار است.

وی با بیان اینکه یکی از پروازهای دبی پس از 15 فروردین ماه لغو شد، گفت: در فصل خاص گردشگری، استقبال خوبی از این پرواز می‌شود اما امیدواریم در سایر ایام نیز مردم برای سفرهای کاری خود، از فرودگاه همدان استفاده کنند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز نجف از همدان نیز در دست پیگیری است، افزود: این پرواز از سال گذشته مطرح شده، اما هنوز موافقت برقراری آن انجام نشده است.

کیخایی با اشاره به برقراری پرواز ترکیه از همدان بیان داشت: در صورت محدودیت پروازی فرودگاه امام (ره) فرودگاه همدان جایگزین پرواز به ترکیه می‌شود. فرودگاه همدان برای برقراری پرواز ترکیه اعلام آمادگی کرد تا فرودگاه همدان جایگزین فرودگاه امام(ره) در پرواز شرکت «اطلس جت» باشد.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط فرودگاه همدان در برقراری پرواز ترکیه اظهار کرد: تاکنون نیاز به جایگزینی این پرواز نشده اما در صورت محدودیت زمانی فرودگاه امام (ره) فرودگاه همدان جایگزین می‌شود.

مدیر همچنین از پیگیری اجرای پروژه‌های فرودگاه همدان خبر داد و گفت: موافقت‌نامه سال 94 پروژه مراقبت پرواز فرودگاه انجام شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. محوطه‌سازی فرودگاه همدان نیز در دست اجراست.

 

همچنین ببینید

کنترل و درمان استرس با طب سنتی

کنترل و درمان استرس با طب سنتی استرس و مشغله های این روزهای مردم جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *