فروش واحدهای آپارتمانی در ترکیه افزایش یافت

فروش واحدهای آپارتمانی در ترکیه افزایش یافت

فروش واحدهای آپارتمانی در ترکیه طی ماه جولای امسال نسبت به ماه گذشته ۱۸.۷ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲.۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خات نیوز، فروش واحدهای آپارتمانی در ترکیه طی ماه جولای امسال نسبت به ماه گذشته ۱۸.۷ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۴۲.۴ درصد افزایش یافته است. مرکز آمار ترکیه طی گزارشی اعلام کرد: در ماه جولای امسال ۱۱۵ هزار و ۸۶۹ دستگاه آپارتمان در سراسر کشور به فروش رسیده که نسبت به ماه گذشته ۱۸.۷ درصد و ماه مشابه سال گذشته ۴۲.۴ درصد افزایش یافته است.

براساس این آمار بیشترین میزان فروش با ۱۵.۶ درصد معادل ۱۸ هزار و ۸۳ دستگاه آپارتمان در استانبول و پس از آن با فروش ۱۱ هزار و ۶۶۹ دستگاه (۱۰.۱ درصد) در آنکارا و با ۶ هزار و ۵۰۹ دستگاه معادل ۵.۶ درصد در ازمیر صورت گرفته است.

همچنین ۴۶.۶ درصد این واحدها برای نخستین بار به فروش رسیده است. فروش آپارتمان به اتباع خارجی نیز در ماه جولای امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۶۵.۳ درصد افزایش یافته و به هزار و ۷۲۶ مورد رسیده است. بیشترین فروش به اتباع خارجی به ترتیب متعلق به استانبول، آنتالیا، ترابزون، بورسا، آیدین و یالووا است.

ماه گذشته شهروندان عراقی ۲۹۳، اتباع عربستان سعودی ۲۴۸، کویتی ها ۱۴۲، روس ها ۱۱۸ و انگلیسی ها ۷۶ دستگاه آپارتمان از ترکیه خریداری کرده اند.

گزارش آناتولی

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *