فنرباغچه نسخه گالاتاسرای را پیچید

فنرباغچه  نسخه گالاتاسرای را پیچید
خات نیوز- بازی دو تیم در نیمه اول هم سطح و برابر دنبال می شد تا اینکه روبین فن پرسی مهاجم کارکشته فنرباغچه در بهترین موقع (دقیقه 45) تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.
در یکی از حساس ترین دربی های دنیای فوتبال، فنرباغچه با پیروزی 2 بر صفر برابر گالاتاسرای فاتح دربی استانبول شد.

به گزارش خات نیوز دربی استانبول از هفته یازدهم سوپرلیگ ترکیه در ورزشگاه فنرباحچه یعنی شوکرو ساراج اوعلو برگزار شد. گالاتاسرای در حالی به خانه فنرباحچه رفت که پس از 5 سال هوادارانش را در کنار خود دید. 5 سال پیش قانونی مبنی بر اینکه تیم های مهمان نباید هواداری در بازی های دربی داشته باشند، وضع شد. این قانون امسال برداشته شد تا دربی های ترکیه با شور و هیجان بیشتری برگزار شود.

بازی دو تیم در نیمه اول هم سطح و برابر دنبال می شد تا اینکه روبین فن پرسی مهاجم کارکشته فنرباغچه در بهترین موقع (دقیقه 45) تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. شاگردان ادووکات با برتری یک گله به رختکن رفتند. نیمه دوم شروع شد، در غیاب مهمت توپال و اوزان طوفان در خط میانی فنرباحچه، گالاتاسرای مالکیت بیشتری روی توپ داشت اما در خلق موقعیت خوب عاجز بود. سرانجام در دقیقه 78 به دلیل خطای بازیکنان گالاتاسرای در محوطه جریمه، یک پنالتی به نفع تیم میزبان گرفته شد. روبین فن پرسی پشت توپ ایستاد و با گل کردن پنالتی، تبدیل به مرد اول میدان شد. دربی استانبول در نهایت با برتری 2 بر صفر فنرباحچه به پایان یافت.

گالاتاسرای آخرین بار، 17 سال قبل موفق به شکست فنرباحچه در خانه اش شده است. همچنین شایعات زیادی درمورد اخراج ریکرینک سرمربی گالا شنیده می شود و ممکن است بعد از این بازی رنگ واقعیت به خود گیرد. نزدیک ترین گزینه به نیمکت گالا، فاتح تریم سرمربی سرشناس تیم ملی ترکیه می باشد.

تابناک ورزشی
تابناک ورزشی

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *