فیلم مشترک استانبول و تهران را خواهم ساخت

فیلم مشترک استانبول و تهران را خواهم ساخت

قصه جدیدم بین تهران و استانبول می‌گذرد و امیدوارم بتوانم در زمان مناسب آن را بسازم.

به گزارش خات نیوز پیمان معادی، بازیگر محبوب ایرانی که در عرصه کارگردانی نیز افتخاراتی داشته، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آناتولی درباره پروژه‌های آینده‌اش گفت: سفر‌های بسیاری داشتم و در این اثنا قصه‌های زیادی هم نوشته‌ام. یکی از آنها، مناسب ترکیه و ایران است که برخی تهیه کنندگان برای ساخت آن ابراز تمایل کرده‌اند، اما مشغله کاری مانع این امر شده است.

وی افزود: این موضوع موجب شده به اندازه کافی نتوانم در این مورد تمرکز داشته باشم. قصه جدیدم بین تهران و استانبول می‌گذرد و امیدوارم بتوانم در زمان مناسب آن را بسازم.

از بازی در فیلم‌های ایرانی بسیار لذت می‌برم

معادی با اشاره به ادامه مراحل تهیه فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی اظهار داشت:

فعلا مشغول بازی در یک پروژه هالیوودی با بودجه‌ای کلان به نام Six Underground به کارگردانی مایکل بی و در کنار بازیگرانی، چون رایان رینولدز و ملانیا لوران در رم هستم.

سپس در یک فیلم فرانسوی در پاریس بازی خواهم کرد. بعد از آن نیز چند فیلم دیگر که بر حسب انتخاب محقق خواهد شد. از بازی در فیلم‌های ایرانی که همین الان هم ادامه دارد، بیشتر لذت می‌برم. چون قصه‌های داخلی بسیار بهترند.»

از طرفداران سینمای نوری بیلگه جیلان هستم

او خود را یکی از هوادارن فیلم‌های سینمایی نوری بیلگه جیلان از کارگردانان سرشناس ترکیه دانست و گفت: «سینمای ترکیه و دیگر کشور‌ها را می‌شناسم. ترکیه سینماگران بسیار خوبی دارد. سال‌ها قبل فیلم‌های خوبی مانند «یول» را تماشا کرده و پسندیدم. اخیرا نیز فیلم موستانگ را دیدم. فلیم‌های نوری بیلگه جیلان به ویژه «خواب زمستان» را بسیار دوست دارم. احتمال دارد در یک فیلم ترک بازی کنم.

برای ما جا مهم نیست. ایران با هالیوود یا اروپا فرقی ندارد. مهم قصه خوب است که باید ارائه داده شود و بتوانم خود را در آن بیابم. شعف و اشتیاق خاصی برای بازی در پروژه خارجی ندارم. قصه‌های بسیار خوبی در ترکیه نوشته می‌شود. چند مورد نیز خوانده‌انم. خودم نیز قصه‌ای برای کارگردانی در ایران و ترکیه نوشته‌ام.»

معادی که اخیرا جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی بوغازیچی استانبول را با فیلم بمب؛ یک عاشقانه» را گرفته، ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: خیلی خوشحالم که جایزه کارگردانی را کسب کردم. دریافت جایزه در این بخش همیشه دلنشین‌تر بوده است، چون شامل موارد دیگر نیز می‌شود.

این هنرپیشه مشهور که در چند فیلم شاخص هالیوودی به همراه بازیگران بزرگی بازی کرده، درباره واکنش مردم ایران نسبت به حضورش در این عرصه اظهار داشت:

«آنان از حضور من در پروژه‌های بین‌المللی استقبال می‌کنند. انتخاب‌های شما، احترام به همراه دارد. چندین پروژه داخلی و خارجی را به خاطر همین موضوع نپذیرفته‌ام. خیلی خوشحالم که این احترام وجود دارد و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در ترکیه گفت: از حضور در اینجا خیلی خوشحالم. استانبول را دوست دارم. امیدوارم که اوضاع مملکت و منطقه بهتر باشد و آسیب کمتری به مردم از لحاظ اجتماعی و اقتصادی وارد شود.

گفتنی است پیمان معادی کارحرفه‌ای خود را با فیلمنامه نویسی برای اثر آواز قو در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد. او سال ۲۰۱۱ برای نقش آفرینی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی برنده خرس نقره بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

منبع خبر

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *