قرنطینه ترکیه‌ای مشکوک به کرونا در بازرگان

قرنطینه ترکیه‌ای مشکوک به کرونا در بازرگان

خات نیوز- دکتر رحیم صمدی از عدم پذیرش کشور ترکیه از ۲۵ مسافر اهل ترکیه که به گمرک بازرگان مراجعه کردند، خبر داد و تصریح کرد: این مسافران از قم عازم ترکیه هستند و عدم پذیرش مرز ترکیه، باعث تجمع در مرز بازرگان شده است.

به گزارش خات نیوز رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان ماکو بلافاصله جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در منطقه تیمی متشکل از معاون فرماندار و مدیر کل گمرک بازرگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان، نهاد‌های امنیتی، شورای شهر بازرگان و مسئول پایانه مرزی بازرگان تشکیل جلسه اضطراری داد و براساس تصمیم گیری‌های جلسه فوق، این مسافرین که به تعداد ۲۵ نفر بودند در یکی از هتل‌های بازرگان در شهرستان ماکو و زیر نظر مسئولین امنیتی و بهداشتی اسکان داده شدند.

وی با تاکید برای اینکه گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین مرز ۲۴ ساعته زمینی کشور جزو نقاط پر خطر برای ورود افراد آلوده به کشور میتوانست باشد، اظهار کرد: در سایه افزایش تعداد نیرو‌های غربال کننده، میزان مراقبت‌ها در مرز ایران در سطح بالایی قرار دارد.

دکتر صمدی از آمادگی شبکه بهداشت و درمان ماکو برای صدور کارت سلامت جهت تردد مردم از مرز خبر داد و گفت: دلیلی وجود ندارد کشور ترکیه از تردد افراد سالم جلوگیری کند.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *