مراکز خرید آنتالیا تراسیتی

مراکز خرید آنتالیا تراسیتی

انتخاب تور آنتالیا منطقه لارا یک انتخاب به یاد ماندنی ست.

منطقه لارا آنتالیا ، مکانی بسیار زیبا با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه ست . این منطقه با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد . امروزه لارا به یکی از جذابترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران در آنتالیا تبدیل شده است . بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان این منطقه معتقدند که بهترین زمان برای گذراندن تعطیلات و استفاده از ساحل زیبای این منطقه از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر تیرماه می باشد که آب و هوا و دریا در بهترین موقعیت برای استفاده می باشد. آب و هوای لارا در طول سال گرم و دلپذیر است و دارای آب و هوائی کاملا مدیترانه ای است و با این حال در فصل های بارانی شرایط بسیار خوشایند دارد
منطقه لارا نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا می باشد و فقط با فاصله ۶ کیلومتر در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد . در منطقه لارا ، مراکز خریدی وجود دارد تا گردشگران براحتی خرید کنند و نیازی برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا برای خرید نباشد . یکی از این مراکز ، مرکز خرید TerraCity می باشد . این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است .
از مهم ترین مراکز خرید آنتالیا ، مرکز بسیار زیبای تراسیتی ست که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ افتتاح شد . مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا با ارائه انواع اجناس داخلی و خارجی در مارک های معتبر و فود کورتی چندین رستوران و کافه با ظرفیت ۸۳۰ نفر ، عنوان بزرگترین مرکز خرید آنتالیا را از آن خود کرد . ۱۵۰ فروشگاه این مجموعه با عرضه انواع مارک های معروف دنیا نظیر Vetrina، Massimo Dutti، Polo، GAP، Pull&Bear، KFC، Apple، Tresera، و و ۳۰ رستوران کوچک و بزرگ آن، این مرکز خرید را به یکی از جاذبه های توریستی منطقه لارای آنتالیا تبدیل کرده است . تراسیتی بزرگترین و کاملترین مرکز خرید شهر آنتالیا است .

 

 

terracity-1

 

همچنین ببینید

کنترل و درمان استرس با طب سنتی

کنترل و درمان استرس با طب سنتی استرس و مشغله های این روزهای مردم جهان …

2 نظر

  1. خسته نباشید مرسی به خاطر این
    مطالب مفید

  2. مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *