مسافرین ایرانی‌ در پشت مرز ترکیه

 مسافرین ایرانی‌ در پشت مرز ترکیه

خات نیوز – در پی شلوغی هفته گذشته مرز رازی و اتلاف زمان زیاد مسافرین در پشت مرز برای رفتن به شهر وان ترکیه، مدیر پایانه مرزی رازی گفت: دلیل این شلوغی اقدامات ترک‌ها بوده است.

به گزارش خات نیوز، مهندس وفا به یک کانال تلگرامی افزود:به اعتقاد ما مرز محل عبور است، نه معطلی و معتقدیم اشخاصی که به مرز مراجعه می‌کنند، باید در کوتاهترین زمان ممکن  از آن عبور کنند. بر همین اساس تمهیدات لازم را به کار بردیم تا مدت زمان حضور را به حداقل برسانیم. ولی متاسفانه طرف ترک در این راستا با ما همکاری لازم را ندارد و همین مورد در رسانه‌های استان وان نیز منعکس شده است.

مسافرین ایرانی‌ در پشت مرز ترکیه

وی با تأکید این که اقتصاد استان وان به توریست‌های ایرانی وابسته است، گفت: گمرک و مرزبانی ترکیه محل ممهور کردن گذرنامه‌ها را به مرز ایران نزدیکتر کرده  بود و به این ترتیب محل تجمع مسافرینی که از سمت ایران مجوز خروج را دریافت کرده بودند، کوچکتر شد که همین مسئله باعث تجمع مسافران در سمت ایران گردید.

مهندس وفا افزود: در حال حاضر ما آمادگی راه‌اندازی 8 گیت خروج همزمان را داریم ولی حیاط اداره گمرک ترکیه این ظرفیت از مسافر را پذیرا نیست و از شواهد امر چنین به نظر می‌رسد که طرف ترک چندان تمایلی نیز به حل این قضیه ندارد.

انتهای پیام/ فانوس

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *