معرفی بهترین تورهای نوروز ۹۵

معرفی بهترین تورهای نوروز ۹۵

راهنمای انتخاب تور

چیزی تا پایان سال ۱۳۹۴ باقی نمانده است و از هم اکنون بسیاری از خانواده‌ها در حال تدارک مسافرت‌های نوروزی خود هستند. نزدیک بودن قیمت تورهای داخلی و خارجی و افزایش تقاضا برای مسافرت‌های نوروزی به خارج از کشور، باعث افزایش قیمت این تورها شده است و در همین رابطه آژانس‌های مسافرتی با طرح‌های ویژه‌ای اقدام به جذب مسافر می‌کنند. در میان صدها پیام تبلیغاتی از طرف آژانس‌های مسافرتی مختلف، انتخاب تور متناسب با شرایط، کمی سخت است. در این مقاله به معرفی بهترین تورهای خارجی نوروز ۹۵ می‌پردازیم.

اگر قصد دارید تعطیلات نوروز خود را با یک سفر خارجی بگذرانید، احتمالا تا کنون به سایت‌های مختلف و آژانس‌های مسافرتی گوناگون سر زده‌اید و با انبوهی از پیشنهادات گوناگون مواجه شده‌اید.

در طول چند سال گذشته کشورهایی مانند ترکیه ،دبی، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، هندوستان، بلغارستان، مالزی، سنگاپور، اندونزی، تونس، انگلستان، آفریقای جنوبی، برزیل و آرژانتین به ترتیب بیشترین مسافر را از ایران داشته‌اند. در میان آنها، ترکیه طرفداران بیشتری دارد و صفحات روزنامه‌های کثیرالانتشار پر از تبلیغ تورهای آنتالیا، استانبول و کوش‌آداسی است.

در ادامه به معرفی بهترین تورهای هفته‌ی اول نوروز ۹۵ و میانگین قیمت‌ها و بررسی خدمات آنها می‌پردازیم.

ترکیه
شما می‌توانید تعطیلاتی عالی، بدون پرداخت هزینه‌های گزاف و با یک بودجه‌ی مناسب به ترکیه داشته باشید. تور ترکیه گزینه‌ی مناسبی برای سفر در نوروز است. قطعا سفر با تور بسیار راحت‌تر از سفرهای انفرادی یا خانوادگی است و شما می‌توانید با توجه به بودجه، هتل و پرواز مناسب خود را انتخاب کنید و از یک سفر بی‌نظیر لذت ببرید.

ترکیه

تورهای ارزان

تور استانبول
تاریخ شروع تور: ۲۷ اسفند ۹۴
تاریخ پایان تور: ۱۴ فروردین ۹۵
نوع سفر: هوایی
مدت اقامت: ۶ شب
هتل ۵ ستاره به همراه صبحانه
خدمات: بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل، یک گشت، لیدر فارسی‌زبان

تورهای میان‌رده

تور نوروزی کوش‌آداسی
تاریخ شروع تور: ۲۹ اسفند و ۸ فروردین
نوع سفر: هوایی
مدت اقامت: ۶ شب و ۷ روز
خدمات: بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل به مدت ۶ شب و ۷ روز، راهنمای فارسی‌زبان مستقر در هتل، بیمه مسافرتی، یک گشت شهری رایگان

تورهای لوکس

تور نوروزی آنتالیا
تاریخ شروع تور: ۲۷ اسفند
نوع سفر: هوایی
مدت اقامت: ۶ شب و ۷ روز
خدمات: بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل به مدت ۶ شب و ۷ روز، راهنمای فارسی‌زبان مستقر در هتل، بیمه مسافرتی

شمارهٔ تماس: ۰۹۱۹۸۲۶۱۷۰۰

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *