نرخ اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

نرخ اجاره آپارتمان‌ در ترکیه

نرخ اجاره آپارتمان‌ برای ایرانی‌ها در ترکیه
بسیاری از هموطنان ایرانی، برای تفریح به کشور ترکیه سفر می‌کنند، اما اجاره کردن سوییت یا آپارتمان در این کشور چقدر هزینه می‌برد؟

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.
این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود.
آنتالیا
آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان است. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشایی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابان‌های کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.
آلانیا
آلانیا نام شهری تاریخی در کشور ترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در این شهر اماکن مسکونی و توریستی فراوانی وجود دارند.آلانیا از شمال به رشته کوه های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی‌پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می‌شود.
آنکارا
آنکارا پایتخت و پس از استانبول دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است، این شهر هم‌چنین مرکز سیاسی استان آنکاراست.
از مراکز دیدنی آن می‌توان آرامگاه آتاتورک و برج گردان خرید آتاکوله را نام برد. اجاره آپارتمان در ترکیه
در بعضی از شهر‌های ساحلی جنوب ترکیه از جمله آنتالیا، آلانیا و همچنین در استانبول امکان اجاره ویلا و آپارتمان و سوییت برای مدت اقامت شما وجود دارد. این آپارتمان‌ها و ویلا‌ها به صورت کاملاً مبله اجاره داده می‌شوند و از لحاظ قیمت نسبت به اقامت در هتل بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند، البته قطعاً امکاناتی که در هتل برای شما فراهم است در آپارتمان و ویلا مقدور نیست. به گزارش اقتصاد نیوز، اما بعضی از آپارتمان‌ها که نوساز هستند، امکاناتی نظیر استخر و سونا را دارند. بنابراین اجاره ویلا و آپارتمان علی‌الخصوص برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار اقتصادی‌تر است.
در واقع می‌توان گفت برای توریست‌های اروپایی سال‌هاست که اجاره آپارتمان در ترکیه برای گذراندن تعطیلات یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود، چون هم از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و هم فضای بزرگتری نسبت به اتاق هتل دارد. برای توریست‌های ایرانی نیز مدت کمی است که اجاره آپارتمان به خصوص در استانبول و آنکارا به عنوان یک گزینه سفر به حساب می آید.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *