نشست جهانی خبر در استانبول برگزار می شود

نشست جهانی خبر در استانبول برگزار می شود

خات نیوز- این دوره از نشست جهانی خبر که به همت اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود، پرداختن به مهم ترین اخباری که در سال گذشته در سراسر جهان به وقوع پیوست را در دستورکار دارد.

به گزارش خات نیوز برخی از مهم ترین موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار خواهند گرفت، موضوعاتی چون قتل خاشقچی ، حمله تروریستی به دو مسجد واقع در شهر کرایستچرچ نیوزلند، اخبار تقلبی، تکنولوژی 5G و اصول اخلاقی خبر را شامل می شود.

خبر قتل «جمال خاشقچی» خبرنگار واشنگتن پست، در ترکیه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی به دنبال داشت تا جایی که برخی از کارشناس های رسانه ای از او به عنوان خبرسازترین چهره سال 2018 نام بردند.

مقام های سعودی تاکنون روایت های متناقضی از ماجرای قتل این روزنامه نگار ارائه داده اند. آن ها در ابتدا اعلام کردند که «خاشقچی» ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول را صحیح و سالم ترک کرده است و بعدها عنوان کردند او بر اثر یک درگیری کشته شده است، اما در نهایت اذعان کردند که «خاشقچی» کشته و سپس اعضای بدنش تکه تکه شده است.

پنجمین دوره از نشست جهانی خبر از بیست و نهم جولای در ترکیه آغاز می شود و تا سی و یکم همین ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

قرار است شبکه «آسیا ویژن» جدیدترین اطلاعات و وقایع این نشست را از طریق صفحه فیسبوک خود مخابره خواهد کرد.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *