نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه

نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دارنده رتبه عالی رشته قرائت تحقیق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، از حضور خود به عنوان نماینده ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش خات نیوز از خراسان رضوی، امید حسینی‌نژاد، دارنده رتبه عالی رشته قرائت تحقیق در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، از حضور خود به عنوان نماینده ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه خبر داد.

این قاری ممتاز مشهدی با بیان اینکه سطح مسابقات قرآن ترکیه بالا است، ابراز کرد: سال گذشته سیدمصطفی حسینی، نماینده ایران در این مسابقات بود که رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تا جایی که من مطلع هستم، نیمی از داوران این رقابت ها از خود کشور ترکیه هستند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود، بیان کرد: چند روز قبل با تماس شورای عالی قرآن از تاریخ برگزاری مسابقات مطلع شده‌ام و هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات مسابقه ندارم و استاد راهنمایم مشخص نشده است.

حسینی‌نژاد اذعان کرد: در حال حاضر با اساتید سیدمجتبی سادات فاطمی و محمدجواد رجایی، تمرین می کنم و با توجه به اینکه حدود دو ماه تا مسابقات فرصت دارم، سعی بر این است که براساس معیارهای مهم تمرین کنیم.

نماینده ایران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه در مورد رتبه‌ای که در این رقابت‌ها برای کشور کسب خواهد کرد نیز گفت: من فعلا هیچ قولی نمی‌دهم چون وعده دادن به مردم، مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند، رتبه دست ما نیست ولی من همه تلاشم را می‌کنم.

انتهای پیام ایکنا

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *