هتل کروانسارای لارا

هتل کروانسارای لارا

مشخصات

هتل مجلل Kervansaray Lara ، با طراحی U شکل خود موجب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. امکانات فوق العاده و ساحل 110000 متری هتل ، تعطیلات رویایی را به میهمانان نوید می بخشد.

گردشگاه ساحلی بی نظیر هتل Kervansaray Lara ، بنای بسیار شگفت انگیزی میباشد که توسط آبهای زلال دریای مدیترانه احاطه شده است. تنوع زیاد فعالیت های روزانه و تفریحات شبانه هتل انتخاب را برای میهمانان دشوار کرده است.

برای آن دسته از میهمانان که تحرک و فعالیت را ترجیح می دهند ؛ چند زمین بازی در هتل Kervansaray Lara ، درنظر گرفته شده ؛ از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش آبی دیگر. میهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند ؛ میتوانند سری به استخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتی هتل بزنند ، یا اینکه به راحتی در کنار استخر تفریحی دراز بکشند و نوشیدنی میل کنند.

کودکان نیز از این تفریحات بی نصیب نیستند ؛ استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز از برنامه هایی است که برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

میهمانان عزیز مي توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند ؛ لذت ببرند. غذاهای متنوع مدیترانه ای ، لاتین و آسیای شرق را میل کنید و تفاوت غذایی فرهنگ های مختلف را دریابید.

هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

ورود به سایت رسمی هتل لطفا کلیک نمائید

همچنین ببینید

بورک اسفناج و پنیر یک افطاری ترکیه ای جوان پسند

بورک اسفناج و پنیر یک افطاری ترکیه ای جوان پسند

بورک اسفناج و پنیر یک افطاری ترکیه ای جوان پسند بورک اسفناج یکی از انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *