همدردی جالب آلانیا اسپور با پلیس ترکیه

همدردی جالب آلانیا اسپور با پلیس ترکیه

خات نیوز- تیم آلانیا اسپور در اقدامی جالب پیش از بازی این هفته خود با بلدیه اسپور لباس های فرم نیروهای پلیس ترکیه را برتن بازیکنان کرد.

به گزارش خات نیوز رقابت های سوپرلیگ ترکیه در این روزها تحت تاثیر اقدامات تروریستی اخیر در استانبول و مرگ تعدادی از نیروهای پلیس این کشور برگزار می شود. از همین رو باشگاه آلانیا اسپور قبل از بازی با بلدیه اسپور در اقدامی جالب تصمیم گرفت با برتن کردن لباس فرم نیروهای پلیس ترکیه وارد زمین شده و در مراسم اولیه بازی شرکت کند.

اقدامی که مورد توجه بسیاری از رسانه های ترکیه و منطقه قرار گرفت تا یاران سجاد شهباززاده را در تیررس اخبار قرار دهد. این اقدام بازیکنان آلانیا اسپور در راستای همدردی آنها با خانواده قربانیان حادثه تروریستی هفته قبل در کنار ورزشگاه بشیکتاش صورت گرفت، حادثه ای که منجر به مرگ تعداد زیادی از نیروهای پلیس ترکیه شد.

نکته جالب این که در راستای این اقدام آلانیا اسپور بازیکنان بلدیه نیز با برتن کردن لباس های نظامی در مراسم آغازین با ادای احترام نظامی یاد و خاطره قربانیان را زنده نگه داشتند. تصاویر این حرکت بازیکنان دو تیم در صدر اخبار رسانه های ترکیه و اروپا قرار گرفت. در این بازی سجاد شهباززاده از روی سکوها نظاره گر ادای احترام هم تیمی هایش به پلیس ترکیه بود.

ورزش سه

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *