هيئت داوران جوایز عکس استانبول مشخص شد

هيئت داوران جوایز عکس استانبول مشخص شد

اسامی هیئت داوران مسابقه بین المللی «جوایز عکس استانبول 2019» که توسط خبرگزاری آناتولی برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود، اعلام شد.

هيئت داوران جوایز عکس استانبول 2019 مشخص شد

به گزارش خات نیوز هيئت داوران پنجمین دوره مسابقه بین المللی جوایز عکس استانبول Istanbul Photo Awards 2019 که به همت خبرگزاری آناتولی برگزار می شود، معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات ماریون مرتنز مدیر تولید بخش اخبار بصری نشریه پاریس مچ، یوری کوزیرف از خبرگزاری نور، جورج دی کرله عکاس و مشاور رسانه، میشل اسکاتو مدیر موسسه پخش‌ عکس و گسترش کار ای اف پی، دبورا کوپاکن نویسنده و عکاس، احمد سل مدیر تولید بخش اخبار بصری و «فرات یورداکول» ویرایشگر بخش عکس خبرگزاری آناتولی به داوری خواهند پرداخت.

دبورا کوپاکن که پیش از این تجربه عکاسی در افغانستان، اسرائیل، رومانی، زیمباوه و روسیه را داشته امسال در جمع هيئت داوران حضور دارد.

آثار این عکاس که در کارنامه خود جایزه امی را هم دارد، در نشریه‌های نیویورک تایمز، فایننشال تایمز، اکسپرس، لیبرشین، ژئو و استرن منتشر شده است.

کوپاکن همچنین نویسنده‌ کتاب‌های پر فروش Shutterbabe و The Red Book بوده و در نشریه آتلانتیک نیز ستون نویس است.

– هیئت داوران در آوریل گردهم می‌آیند

اعضای هیئت داوران ماه آوریل سال جاری برای انتخاب عکس‌های برتر به ترکیه سفر خواهند کرد. متقاضیان می‌توانند برای شرکت در پنجمین دوره مسابقه بین المللی جوایز استانبول تا 31 ژانویه جاری از طریق سایت “www.istanbulphotoawards.com” اقدام به ثبت‌نام کنند.

شرکت کنندگان می‌توانند در چهار بخش تک عکس خبری، مجموعه عکس خبری، تک عکس ورزشی و مجموعه عکس ورزشی آثار خود را محک بزنند.

جایزه نفرات اول پنج هزار دلار در نظر گرفته شده و همچنین به نفرات دوم سه هزار و نفرات سوم نیز هزار و پانصد دلار اهدا خواهد شد. از سوی دیگر به برنده «عکس سال» در بخش «تک عکس خبری» جایزه هشت هزار دلاری اعطا می‌شود.

امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته آثار برتر به صورت آلبوم منتشر شده و در نمایشگاه‌های بین المللی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آثار منتخب «مسابقه بین المللی جوایز استانبول 2018» سال گذشته در نمایشگاه‌های متعددی از جمله نیویورک، استانبول و آنکارا به نمایش گذاشته و آلبوم آن نیز به سازمان‌های رسانه‌ای، عکاسان خبری، خبرگزاری‌ها و کتابخانه‌ها در بالغ بر 60 کشور جهان ارسال شد.

استانبول/ خبرگزاری آناتولی

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *