وحید امیری سوژه روزنامه ترکیه

وحید امیری سوژه روزنامه ترکیه

حضور ملی پوش ۳۰ ساله ایران در باشگاه ترابوزان اسپور بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشت.

به گزارش خات نیوز وحید امیری یکی از ستاره های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شرایطی که تمامی اخبار از حضورش در لیگ ستارگان قطر حکایت داشت به یکباره مسیرش به سوپرلیگ ترکیه تغییر کرد تا در کمتر از ۲۴ ساعت با باشگاه ترابوزان برای امضای قراردادی دو ساله به توافق برسد تا طلسم حضور ایرانی ها در این رقابت ها شکسته شود.

وحید امیری ستاره سابق پرسپولیس که شب گذشته بعد از نهایی شدن توافقات تست های پزشکی باشگاه را پشت سر گذاشت امروز به سوژه اصلی رسانه های ترکیه تبدیل شد تا جایی که خرید او به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی این باشگاه پرطرفدار و مشهور قلمداد شد. روزنامه SABAH امروز در صفحه ورزشی خود با انتشار تصویری از ستاره سابق پرسپولیس در حال انجام تست های پزشکی نوشت:

امضای قرارداد دو ساله با وحید امیری ستاره ۳۰ ساله ایران و پرسپولیس به عنوان اولین خرید رسمی ترابوزان باعث شد تا مدیران باشگاه کمی از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شوند.

وحید امیری به طور رسمی لژیونر شد حضور وحید امیری ملی پوش 30 ساله ایران در باشگاه ترابوزان اسپور بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشت.

این روزنامه در ادامه با اشاره به رزومه و عملکرد درخشانی که وحید امیری فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس داشت همین طور نقش تعیین کننده ای که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ایفا کرد از او به عنوان خرید مناسب برای تقویت ترابوزان در فصل پیش رو نام برد. علاوه بر این روزنامه پرتیراژ ترکیه سایر سایت های خبر این کشور نیز خبر پیوستن امیری به ترابوزان را به صورت کامل پوشش دادند.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *