پرسپولیس به دیزلچه حمام می رود

پرسپولیس به دیزلچه حمام می رود
تیم پرسپولیس طبق برنامه دراین اردو روز 24 تیرماه در یک بازی دوستانه با تیم گنجلربیلی که در فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه حضور داشت دیدار می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به منظور برپایی اردوی برون مرزی تدارکاتی پیش از فصل یکشنبه هفته آینده به دیزلچه حمام ترکیه می رود.

دیزلچه حمام شهری کوچک با بیست هزار نفر جمعیت در فاصله 75 کیلومتری آنکارا و در مسیر استانبول قرار دارد. سرخپوشان در مدت اردو در هتل پاتالیا مستقر خواهند شد این هتل دارای استخر های سرپوشیده و روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن آمفی تئاتر ، همایش و جلسات است.

همچنین چهارزمین فوتبال استاندارد و سالن های بدنسازی برای استفاده تیم های فوتبالی که دراین محل اردو می زنند تدارک دیده شده است این هتل دو هفته پیش میزبان تیم امید ایران بوده است.

این هتل ویژگی های دیگری هم دارد که از جمله آن می توان به برخورداری از ساختمان های جداگانه اشاره کرد که می تواند به صورت مجزا مورد استفاده بازیکنان اعضای کادر فنی وهمراهان تیم قرار بگیرد.

همچنین اردو به شکلی برنامه ریزی می شود که تیم های حاضر درهتل در زمان های جداگانه امکان استفاده از رستوران وسایرامکانات را داشته باشند.

این هتل در منطقه کوهستانی و جنگلی با آب و هوای ییلاقی قرار دارد که در ایام حضور سرخپوشان درجه هوا بین 18 تا 22 درجه سانتی گراد خواهد بود این شرایط آب و هوایی امکان برگزاری دو تا سه جلسه تمرینی در طول روز ایجاد خواهد کرد.

افزون براین، تیم پرسپولیس طبق برنامه دراین اردو روز 24 تیرماه در یک بازی دوستانه با تیم گنجلربیلی که در فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه حضور داشت دیدار می کند.

شاگردان برانکو دردومین و سومین دیدارهای تدارکاتی خود با دو تیم از ترکمنستان و قزاقستان دیدار خواهند کرد.

این دو تیم دربازه زمانی که پرسپولیس در ترکیه اردو زده است دراین محل حاضر بوده و خود را برای لیگ های داخلی کشورهای خود آماده می کنند.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *