کمپین شهروندان پاکستان در حمایت از لیر ترکیه

کمپین شهروندان پاکستان در حمایت از لیر ترکیه

گروهی از شهروندان پاکستان کمپین حمایت از کالاهای ترکیه را راه اندازی و پول‌های خود را به لیر تبدیل کردند.

به گزارش خات نیوز برخی از مردم پاکستان در پی توطئه اقتصادی علیه ترکیه و دعوت رئیس جمهور رجب طیب اردوغان از مردم برای تبدیل دلار به لیر، کمپین حمایتی در رسانه های اجتماعی راه اندازی کردند.

آنان در چارچوب این کمپین پول خود را به لیر تبدیل می کنند. مفتی محمد عارف، ضمن انتشار تصویر رسید چنج پول خود به لیر را در رسانه اجتماعی نوشت:

مستحضرید که لیر ترکیه این روزها با مشکل مواجه شده است. طبق فراخوان رجب طیب اردوغان باید پول خود را به لیر تبدیل کنیم. از مردم پاکستان می‌خواهم که پول خود را به لیر ترک تبدیل کنند.

کاربر دیگری نیز گفته است: تمام شهروندان پاکستان را به خرید لیر و تقویت اقتصاد ترکیه فرا می‌خوانم. برخی نیز پست هایی در حمایت از کالاهای ترک و سفر به ترکیه برای تعطیلات به اشتراک گذاشته‌اند.

پست‌هایی نیز با مضمون “همانطور که برادران ترک در 1920 از پاکستان حمایت کردند ما نیز 100 سال بعد در کنار آنان هستیم”، “ترکیه افتخار امت ماست و کسی نمی‌تواند به آن آسیب برساند”، “در برابر تحریم‌های آمریکا از ترکیه و لیر ترک حمایت می‌کنیم” و “برای حمایت از ترکیه، لطفا کالاهای آن ترک را بخرید و برای تعطیلات به آنجا سفر کنید” منتشر شده است.

گزارش آناتولی

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *