یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های ترکیه

یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های ترکیه

خات نیوز- سریال اکیا یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین سریال‌های کشور ترکیه است که انتقادهای بسیاری نیز در این خصوص شده است.

به گزارش خات نیوز سریال اکیا که نام اصلی آن سریال عشق بی پایان است و نام انگلیسی این فیلم Endless Love می باشد مدتیست از شبکه جم تبلیغ میگردد و اکنون در حال پخش است. اکیا Kara Sevda سریال درام ترکیه ای است که از سایت فیلم imdb امتیاز 7.6 از 10 را دریافت کرده است که نشانگر آن است که این فیلم چنگی به دل نمیزند.

سریال اکیا ماجرای دوستی همسر امیر و دوست سابق کمال است.

او دختر ویلدان که از خانواده‌ای ثروتمند و اوندر از خانواده‌ای متوسط است.یک برادر دوقلو به اسم اوزان دارد. با اینکه در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده اما همیشه از زندگی پُر زرق و برق کمی دوری میکند.

در زمانی که او و کمال عاشق یکدیگر بودند و خیال ازدواج کردن داشتند،اوزان یک زن را میکشد و او برای پنهان کردن این قتل،مجبور میشود با امیر کوزجواوغلو ازدواج کند و پیشنهاد ازدواج کمال را رد میکند،کمال فکر میکند اکیا بخاطر مادیات پیشنهاد ازدواج او را رَد کرده است،

به همین خاطر ناراحت می‌شود و قید استانبول را می‌زند. سال 2015 می‌شود و اکیا هنوز هم مثل روزهای اول عاشق کمال است و به امید اینکه روزی به کمال میرسد هر روز قوی تر می شود.کمال برای کار کردن روی یک پروژه در شرکت امیر دوباره به استانبول بر میگردد و با بازگشت کمال به استانبول همه چیز دوباره آغاز میشود…

این سریال ها که بیشتر از هر موضوعی بنیاد خانواده را هدف قرار داده، موضوعاتی همچون قبح زدایی از ارتباط نامشروع، خیانت و … را  برای زنان و مردان در خانواده ها مد نظر دارد.

این سریال یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین سریال‌های کشور ترکیه است که انتقادهای بسیاری نیز در این خصوص شده است.

موضوع برند آرایشی بهداشتی اوکیا هم، حاشیه‌هایی تازه هم داشته است. برای مثال در اینستاگرام، برخی از کاربران به تمسخر این مساله پرداخته‌اند.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *