آغاز اکران درخت گردو در ترکیه

آغاز اکران درخت گردو در ترکیه

خات نیوز- اکران فیلم سینمایی درخت خاموش محصول مشترک ایران و ترکیه در کشور ترکیه آغاز شد.

آغاز اکران درخت خاموش در ترکیه

به گزارش خات نیوز، اکران بین‌المللی فیلم درخت گردو به کارگردانی، فایسال سویسال و تهیه‌کنندگی، علی نوری اسکویی از روز ۲۰ اسفند در سینماهای ترکیه آغاز شده است، به مدت سه ماه ادامه خواهد یافت.

این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته شده است، درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیدا دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است. اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

فیلم درخت گردو

مراسم آغاز رسمس اکران این فیلم با حضور حیدر علی ایلدیز، نماینده شهرداری استانبول و شهردار بی‌ اوغلو در موزه سینمای ترکیه در سینما اطلس استانبول برگزار شد.

عوامل اصلی فیلم سینمایی درخت گردو عبارتند از: کارگردان: فایسال سویسال، تهیه کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلمبرداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبانفهم، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی.

منبع : برنا

انتهای پیام/

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *